Skip to main content
Beantwoord

mobiel abbonement koppelen

  • 14 januari 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag is mijn oude sim overgezet naar een nieuwe sim. Dit zodat de naam van mijn abbonement veranderd kon worden naar mijn naam ipv die van mijn moeder (Steg) en zodat ik mijn huidige telefonnummer kon behouden. Nu probeer ik dit abbonement te koppelen in de app aan mijn internet+tv, maar krijg ik de foutmelding dat mijn telefoonnummer al gekoppeld is. 

Beste antwoord door TessO

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@TessO, fijn dat het abonnement nu op je eigen naam staat, zodat je je telefoonnummer kon behouden. Wel zo fijn als je het nummer ook kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en zag dat je mobiele nummer nog gekoppeld stond aan een oud/inactief account. Vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd en ook het nummer ontkoppeld. Je kunt vanaf nu je mobiele nummer koppelen aan je bestaande account voor Internet + TV! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi Pharwin! Dank voor de hulp en de snelle reactie. Ik heb het abbonement kunnen koppelen! Heel fijn!!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@TessO, fijn dat het abonnement nu op je eigen naam staat, zodat je je telefoonnummer kon behouden. Wel zo fijn als je het nummer ook kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en zag dat je mobiele nummer nog gekoppeld stond aan een oud/inactief account. Vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd en ook het nummer ontkoppeld. Je kunt vanaf nu je mobiele nummer koppelen aan je bestaande account voor Internet + TV! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 15 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@TessO, fijn dat het abonnement nu op je eigen naam staat, zodat je je telefoonnummer kon behouden. Wel zo fijn als je het nummer ook kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en zag dat je mobiele nummer nog gekoppeld stond aan een oud/inactief account. Vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, deze heb ik gelijk voor je verwijderd en ook het nummer ontkoppeld. Je kunt vanaf nu je mobiele nummer koppelen aan je bestaande account voor Internet + TV! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi Pharwin! Dank voor de hulp en de snelle reactie. Ik heb het abbonement kunnen koppelen! Heel fijn!!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@TessO Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen