Skip to main content
Beantwoord

Koppelen lukt niet

  • 6 januari 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Onlangs zowel een TV abonnement afgesloten als een mobiel abonnement met nummerbehoud.

Het lukt in Mijn Odido nu niet om deze te koppelen / toe te voegen. Ik zie wel een TV abonnement maar geen mobiel abonnement.  Als ik het nummer / abonnement wil toevoegen, krijg ik de melding “nummer onbekend”. 

 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Robbert_1975, wat super om te zien dat je naar ons over gaat stappen voor zowel mobiel als Internet en TV. Ik wil je van harte welkom heten bij ons! 😄 

Ik kan me goed voorstellen dat je graag jouw abonnementen wil koppelen aan het Mijn Odido account en het is goed om te zien dat het gelukt is om het Internet + TV abonnement te koppelen. Met mobiele nummer kan op dit moment nog niet gekoppeld worden, aangezien deze nog niet actief is. Zodra het mobiele abonnement van start is gegaan en je telefoonnummer is overgezet is het koppelen wel mogelijk! 

Bekijk origineel

1 reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2025

Hi ​@Robbert_1975, wat super om te zien dat je naar ons over gaat stappen voor zowel mobiel als Internet en TV. Ik wil je van harte welkom heten bij ons! 😄 

Ik kan me goed voorstellen dat je graag jouw abonnementen wil koppelen aan het Mijn Odido account en het is goed om te zien dat het gelukt is om het Internet + TV abonnement te koppelen. Met mobiele nummer kan op dit moment nog niet gekoppeld worden, aangezien deze nog niet actief is. Zodra het mobiele abonnement van start is gegaan en je telefoonnummer is overgezet is het koppelen wel mogelijk! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen