Skip to main content
Beantwoord

telefoon nummer kan niet gekoppeld worden

  • 6 december 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Beste Medewerker,

 

Mijn abonnement zou niet gekoppeld kunnen worden aan mijn account omdat deze al gekoppeld kan zijn. Echter heb ik maar 1 account en kan ik deze niet ontkoppelen, zou iemand van jullie wellicht deze handmatig op het juiste account willen koppelen? Alvast bedankt voor jullie tijd, werkse.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Niek8382829, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Dat kan ik voor je oplossen! Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel samen met de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer die bij ons bekend zijn onder je nummer? Dan kan ik daarna met je meekijken! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4142 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2024

Goedemorgen ​@Niek8382829, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Dat kan ik voor je oplossen! Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel samen met de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer die bij ons bekend zijn onder je nummer? Dan kan ik daarna met je meekijken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen