Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.
Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.
Beste antwoord door XY1966
Hoi XY, bedankt voor de informatie! Het account is inderdaad leeg, dus ik kan daardoor geen 2FA wijzigingen doen en ik kan het account ook niet verwijderen. Ik heb daarom meteen een case doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling: 74142574. Zij zullen het lege account verwijderen, zodat je straks een nieuw account kan aanmaken. Op dit moment hebben ze wel een verwerkingstijd van 2 weken. Mocht je op 19 november nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag wat de status is. Stuur me over 1 week ook een reminder, wie weet komen ze toch sneller aan jouw case toe! 😄
Hi Marciano, ik heb een nieuw account kunnen aanmaken. Dank hiervoor.
Nu zit ik met het volgende: Als ik mijn TV + internet abonnement wil koppelen aan mijn account en hierbij mijn gegevens invul, krijg ik de foutmelding ‘Teveel records gevonden’. Kunt u mij ook hierbij helpen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.