Ik ben onlangs overgestapt naar Odido voor internet + TV, omdat ik al een mobiel abonnement had bij Odido. Sinds ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice kan ik mijn mobiele data niet meer gebruiken, en wanneer ik probeer om het bestaande mobiele abonnement te koppelen in mijn Odido krijg ik de foutmelding:
βDit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder βm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.β
Voor zover ik weet heb ik geen ander account bij Odido. Is het mobiele abonnement dat ik heb per ongeluk opgezegd?
Alvast bedankt voor de hulp!
Beste antwoord door Marco Meijer
Sam van Odido schreef:
Goedemorgen Marco, bedankt voor het toevoegen van de informatie in je profiel! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je mobiele abonnement niet opgezegd is. Geen zorgen dus! Wel zie ik dat je abonnement bij ons op de achtergrond gekoppeld staat aan jouw e-mailadres, maar omdat je aangeeft dat je de gegevens niet in kan zien heb ik het abonnement voor je ontkoppeld. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Mocht je opnieuw tegen problemen aanlopen, wil je mij dan laten weten welke foutmelding je krijgt? Ik wacht je reactie af en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Hoi Sam,
Het probleem is opgelost, dank je wel! Ik zie het mobiele abonnement nu in mijn Odido. Mobiele data werkte niet omdat er een netwerkpunt op mijn telefoon ontbrak, waarschijnlijk omdat ik recent naar Amerika ben geweest. Misschien is deze na terugkomst in Nederland uitgeschakeld. Mobiele data werkt in ieder geval ook weer.
Goedemorgen Marco, bedankt voor het toevoegen van de informatie in je profiel! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je mobiele abonnement niet opgezegd is. Geen zorgen dus! Wel zie ik dat je abonnement bij ons op de achtergrond gekoppeld staat aan jouw e-mailadres, maar omdat je aangeeft dat je de gegevens niet in kan zien heb ik het abonnement voor je ontkoppeld. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Mocht je opnieuw tegen problemen aanlopen, wil je mij dan laten weten welke foutmelding je krijgt? Ik wacht je reactie af en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Goedemorgen Marco, bedankt voor het toevoegen van de informatie in je profiel! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je mobiele abonnement niet opgezegd is. Geen zorgen dus! Wel zie ik dat je abonnement bij ons op de achtergrond gekoppeld staat aan jouw e-mailadres, maar omdat je aangeeft dat je de gegevens niet in kan zien heb ik het abonnement voor je ontkoppeld. Zou je het nu nogmaals willen proberen? Mocht je opnieuw tegen problemen aanlopen, wil je mij dan laten weten welke foutmelding je krijgt? Ik wacht je reactie af en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Hoi Sam,
Het probleem is opgelost, dank je wel! Ik zie het mobiele abonnement nu in mijn Odido. Mobiele data werkte niet omdat er een netwerkpunt op mijn telefoon ontbrak, waarschijnlijk omdat ik recent naar Amerika ben geweest. Misschien is deze na terugkomst in Nederland uitgeschakeld. Mobiele data werkt in ieder geval ook weer.
Hallo @Marco Meijer, fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Sam: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! π
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.