Hoi MyCraft, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je op jouw e-mailadres een Mijn Odido-account hebt waaraan al een mobiel abonnement gekoppeld staat. Probeer je Internet aan dit bestaande account te koppelen? Zo ja, dan is er een andere reden dat je je abonnement niet kan koppelen. Je voorletters komen niet exact overeen tussen mobiel en internet. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ze gelijktrekken en dan moet het lukken om Internet te koppelen.
Heb je een 2e Mijn Odido account - dat nu nog leeg is - waaraan je Internet wil toevoegen? Dan is dit een bekend probleem waar nog aan gewerkt wordt. Een workaround is om tijdelijk een ander IBAN aan je account te koppelen. Heb je deze voor me? Als je die in je profiel zet, dan zet ik die in het systeem en zodra je je abonnement hebt toegevoegd in Mijn Odido, kan ik hem direct weer terugwijzigen. Ik hoor het graag van je! π