Skip to main content
Beantwoord

Verkeerd e-mailadres

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

E-mails van Odido komen in een verkeerde e-mail account terecht die ik niet meer gebruik en waar ik ook niet meer bij kan. Kan iemand helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hi Judith, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden (logisch als je abonnement aan een oud e-mailadres gekoppeld staat). Stuur me daarom even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het oude e-mailadres. Dan doen we een extra controle voordat ik je e-mailadres mag wijzigen. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ontvang je binnen no time weer alle mails op je nieuwe e-mailadres! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21741 reacties
  • 27 april 2024

Hallo @JudithV 

Het emailadres kan je via je Odido account wijzigen 🙂

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 april 2024

Dat gaat dus niet omdat mijn account staat gekoppeld met het verkeerde e-mailadres

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Judith, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden (logisch als je abonnement aan een oud e-mailadres gekoppeld staat). Stuur me daarom even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het oude e-mailadres. Dan doen we een extra controle voordat ik je e-mailadres mag wijzigen. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ontvang je binnen no time weer alle mails op je nieuwe e-mailadres! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen