Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag inloggen op Mijn Odido thuis maar kan alleen inloggen op mijn mobiel.

  • 24 februari 2024
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Ik wil graag de facturen uit mijn odido halen. 
Sinds de overgang van t-mobile heb ik niet meer opnieuw ingelogd.
Dit doe ik ééns per jaar om de facturen te downloaden, zowel voor mijn mobiel als voor het internet en tv abonnement. Voorheen moest ik op twee verschillende plekken inloggen. 

Daarnaast heb ik voor mijn mobiel +/- 1,5 jaar geleden een verzekering afgesloten waarvoor ook elke maar een bedrag van de rekening wordt afgeschreven. chubb verzekering. Kan ik de facturen ook ergens vandaag halen? 

Hoor graag van julle.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Bas Bovelander 

Je hebt nu 1 pagina om in te loggen maar als je de gegevens invult die horen bij thuis of mobiel zou het moeten lukken, of krijg je bij thuis een foutmelding?

Voor je vraag over de facturen van je Chubb verzekering zou je contact kunnen opnemen met hen.

Chubb

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21531 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2024

Hallo @Bas Bovelander 

Je hebt nu 1 pagina om in te loggen maar als je de gegevens invult die horen bij thuis of mobiel zou het moeten lukken, of krijg je bij thuis een foutmelding?

Voor je vraag over de facturen van je Chubb verzekering zou je contact kunnen opnemen met hen.

Chubb


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2024

Beste, ik zie alleen het mobile abonnement het tv abonnement zie ik niet staan. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bas, van harte welkom op de Community en tof dat je zowel een mobiel as internet + tv abonnement bij ons hebt. Ik heb direct gezocht en ik zie dat je Thuis-abonnement alleen op je achternaam staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je deze hebt gemaild? Dan kan ik je naam corrigeren naar je voorletter(s) + achternaam, zodat deze overeenkomt met je mobiele gegevens. Dan kan je Internet + TV toevoegen en je facturen inzien! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 februari 2024

Hi beste,

Is mijn juiste mail gebruikt, heb namelijk nog geen mail ontvangen op mijn gmail.  
 

 

Gr Bas


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Bas, er staat een ander e-mailadres aan je Internet + TV abonnement gekoppeld en we mogen alleen mailen naar het gekoppelde adres. Daar is de mail dus heen gestuurd: XXX@w***t.nl. Lukt het om deze mail te openen? 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen