Skip to main content
Beantwoord

Abonnement toevoegen lukt niet


ik ben nieuw bij odido. ik probeer mijn abonnement te koppelen in Mijn Odido. Dat lukt niet. Krijg melding : te veel records gevonden

ik denk dat het komt, dat ik in verleden ooit lid ben geweest van Odido, dat de oude gegevens in de weg zitten. Kan iemand van Odido dit oplossen?
 

Beste antwoord door bruinsmm

Marciano van Odido schreef:

Hoi, fijn dat het nu lukt met het koppelen! Je voornaam moet overeenkomen met de naam die op je legitimatie staat. Probeer je een andere naam in te voeren? Dan is dat mogelijk de reden dat het niet lukt. Klopt de naam die er nu instaat niet?

Nu gaat het raadplegen wel goed. Vreemd. Mijn voornaam klopt.

Bekijk origineel

8 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bruinsmm, welkom bij Odido! Dit probleem is bekend bij ons. Het probleem is inmiddels opgelost, maar we merken dat dit bij sommige klanten nog voorkomt. Ik zie dat mijn collega inmiddels een case voor je heeft doorgezet naar de technische dienst (68992512). Zij gaan dit voor je onderzoeken en oplossen. Ik durf op dit moment niet te zeggen wat de verwachtte verwerkingstijd is, dus het kan misschien even duren. Mocht je eind van de week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is. Komt in ieder geval helemaal goed! ðŸ˜„


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 54 reacties
  • 20 februari 2024

@Marciano van Odido Is er al een update? Ik kan nog steeds niet koppelen.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @bruinsmm, op dit moment zie ik nog geen update in de case. De case is op 9 februari voor je doorgezet. Vanaf deze datum is d verwerkingstijd ongeveer 14 dagen, maar soms wil het nog wel ietsje langer duren wegens drukte bij onze technische afdeling. Uiteraard excuses voor het ongemak. Ik verwacht dat je dus uiterlijk aan het einde van deze week een reactie kunt verwachten en dat het voor je wordt opgelost! 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 54 reacties
  • 27 februari 2024

@Pharwin van Odido Ik kan nu het abonnement koppelen. Heb nu weer andere probleem.

Als ik mijn naam wil instellen, krijg ik onderstaande foutmelding.
Ik vind het maar slordig dat veel dingen misgaan.

 

Sorry, er is iets fout gegaan bij het aanpassen van de voornaam. Probeer het nog een keer.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, fijn dat het nu lukt met het koppelen! Je voornaam moet overeenkomen met de naam die op je legitimatie staat. Probeer je een andere naam in te voeren? Dan is dat mogelijk de reden dat het niet lukt. Klopt de naam die er nu instaat niet?


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 54 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi, fijn dat het nu lukt met het koppelen! Je voornaam moet overeenkomen met de naam die op je legitimatie staat. Probeer je een andere naam in te voeren? Dan is dat mogelijk de reden dat het niet lukt. Klopt de naam die er nu instaat niet?

Nu gaat het raadplegen wel goed. Vreemd. Mijn voornaam klopt.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Bruinsmm, is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? ðŸ˜Š


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 54 reacties
  • 1 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi Bruinsmm, is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? ðŸ˜Š

Is prima zo. Bedankt


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen