Skip to main content

Toevoegen bestaand abbonement aan account lukt niet

  • 25 januari 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Beste,

 

Sinds 05 januari is een nieuw abonnement voor Glasvezel + Tmobile TV ingegaan maar bleek op de dag van installatie dat de geleverde Zyxel T54 kapot was, deze is toen door de monteur vervangen door een wel werkzaam exemplaar. Na installatie bleek het netwerk instabiel en werd er geen 1000MB/s maar 100 MB/s bedraad gehaald, dit was opgelost toen we zelf de RJ45 connectoren vervangen hadden, deze bleken slecht geknepen en maakte niet voldoende verbinding met de UTP aders.

 

Een aantal dagen later heb ik verschillende pogingen gedaan om dit product toe te voegen aan mijn Odido account maar dit mislukt met de melding;

 

“De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens”

 

Zojuist telefonisch contact gehad met uw collega en samen mijn gegevens gecontroleerd, deze staan correct in de administratie. Het advies was om met een ander email adres een nieuw “Mijn Odido account” te maken en zo het product toe te voegen. Dit werkt dus ook niet..

 

Vooralsnog is het geen denderende ervaring en zien wij dit graag opgelost voor we nog 3 telefooncontract onder gaan brengen bij Odido.

 

Dank en groet

Uitgelichte reactie

26 januari 2024

Hi Dimi, welkom op de Community! Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie niet zo snel waarom het niet zou moeten lukken. 

Probeer je het koppelen van je internet + tv abonnement via de app of via de website? Stuur me even een privébericht met welk e-mailadres je inlogt en welke adresgegevens je invoert. Dan kan ik nog wat beter met je meekijken! Had je eerder al een abonnement bij ons? Wellicht dat er ergens een oud account gekoppeld staat. Zo ja, heb je hier het klantnummer van?

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 😄

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Dimi, welkom op de Community! Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie niet zo snel waarom het niet zou moeten lukken. 

Probeer je het koppelen van je internet + tv abonnement via de app of via de website? Stuur me even een privébericht met welk e-mailadres je inlogt en welke adresgegevens je invoert. Dan kan ik nog wat beter met je meekijken! Had je eerder al een abonnement bij ons? Wellicht dat er ergens een oud account gekoppeld staat. Zo ja, heb je hier het klantnummer van?

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen