Skip to main content

Foutmelding koppelen bestaand mobiel abbonement


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

ik probeer mijn bestaande mobiel abonnement te koppelen aan de Odido app. Ik krijg echter na het ontvangen van de 4 cijferige code telkens een foutmelding.

ik las reeds in bestaande topics dat dit vaker voorkomt. Maar helaas vond ik er geen oplossing.

Op deze manier kan ik mijn facturen niet inzien.

 

alvast bedankt voor de hulp.

Uitgelichte reactie

16 januari 2024

Hoi Will, nee hoor ook voor mobiele abonnementen ben je hier aan het juiste adres! Maar aangezien het om een mobiel abonnement gaat, neem ik het van Jason over. Ik heb je account direct eens opgezocht en ik zie dat jouw 06-nummer nog aan een inactief account gekoppeld stond. Deze heb ik direct losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan kan je straks gemakkelijk en snel via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 11 januari 2024

Hoi @Will C, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit kan met een aantal issues te maken hebben en ik zal de verzameling issues hieronder voor je opsommen:

  • Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.

De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. Er wordt aan een oplossing gewerkt!

 

Mag ik je vragen om jouw klantnummer (voor je Internet + TV abonnement dus bijvoorbeeld ABC12345) in je community-profiel met ons te delen, alsjeblieft? Ik kan dan op basis van het gebruikte e-mailadres + klantnummer controleren welk van de issues op jouw account van toepassing is en het voor je oplossen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 januari 2024

Dankjewel,

ik heb echter enkel een mobiel abonnement van Odido. Zit ik dan op de verkeerde pagina te zoeken of raad te vragen?

Gezien ik niet op de app kan inloggen, kan ik verder ook niet meteen een klantnummer vinden (welke volgens jullie website op mijn inlog profiel te vinden moet zijn).

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Will, nee hoor ook voor mobiele abonnementen ben je hier aan het juiste adres! Maar aangezien het om een mobiel abonnement gaat, neem ik het van Jason over. Ik heb je account direct eens opgezocht en ik zie dat jouw 06-nummer nog aan een inactief account gekoppeld stond. Deze heb ik direct losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan kan je straks gemakkelijk en snel via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen