Skip to main content

Nieuw bij Odido, probeer TmobileThuis account toe te voegen

• 31 december 2023
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Heb net m'n mobiele abo toegevoegd, probeer nu het T-Mobile Thuis ook toe te voegen maar daar worden gegevens naar een @T-mobilethuis.nl adres gestuurd. Die gebruikte ik niet, heb er ook geen inloggegevens meer van. Hoe krijg ik deze gekoppeld aan een wel werkend email adres?

Uitgelichte reactie

1 januari 2024

Hoi @TBD, als ik het goed begrijp, wil je jouw Odido Internet + TV (voorheen TMT) abonnement koppelen maar lukt dat niet omdat de info naar een inactief @t-mobilethuis adres wordt gestuurd - klopt dat? Ik kan het e-mailadres voor je wijzigen, kun je me een privébericht sturen met daarin het juiste e-mailadres? Dan zet ik die meteen in jouw klantprofiel. Thanks alvast! 

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 1 januari 2024

Hoi @TBD, als ik het goed begrijp, wil je jouw Odido Internet + TV (voorheen TMT) abonnement koppelen maar lukt dat niet omdat de info naar een inactief @t-mobilethuis adres wordt gestuurd - klopt dat? Ik kan het e-mailadres voor je wijzigen, kun je me een privébericht sturen met daarin het juiste e-mailadres? Dan zet ik die meteen in jouw klantprofiel. Thanks alvast! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 januari 2024

Goedemiddag, heb DM gestuurd na vorig bericht maar hier is nog niet op gereageerd?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 5 januari 2024

@TBD Mijn excuses voor de late reactie. @Jason van Odido is nu niet aanwezig, maar ik pak dit graag voor je op! Wil je mij in een privébericht het juiste e-mailadres sturen? Dan pas ik het direct voor je aan!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen