Skip to main content
Beantwoord

Weet niet aan welk account nummer is gekoppeld

• 24 november 2023
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Ik wil graag mijn telefoonnummer beheren, origineel tele2 account. Als ik probeer te registreren krijg ik de melding dat het nummer al is gekoppeld aan een ander account maar ik zou niet weten welk account. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Esadullah, van harte welkom op de Community! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen. Dan kijk ik graag voor je wat ik kan vinden! Heb je bijvoorbeeld een nieuw abonnement afgesloten of contractovername gedaan? Dan staat er waarschijnlijk een oud account gekoppeld aan je nummer. Deze heb ik dan zo verwijderd en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido-account! 😁

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Esadullah, van harte welkom op de Community! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen. Dan kijk ik graag voor je wat ik kan vinden! Heb je bijvoorbeeld een nieuw abonnement afgesloten of contractovername gedaan? Dan staat er waarschijnlijk een oud account gekoppeld aan je nummer. Deze heb ik dan zo verwijderd en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido-account! 😁

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 juli 2025

Ook ik heb een 2tal telefoonnummers die gekoppeld zijn aan een account die ik niet kan terug vinden.
Ze komen in de 2 accounts die ik heb niet naar boven.

Hoe kan ik dit op lossen. Wil extra bel te goed toevoegen aan account maar dat lukt nu niet want kan nergens gegevens ophalen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Pepijoy1, welkom op de community en leuk dat je 2 abonnementen bij ons hebt! Zet je voor beide abonnementen je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen