Skip to main content

Toestelkrediet bij meerdere toestellen niet allemaal zichtbaar


Hai,

 

ik kan op mijn Odido alleen maar het toestel krediet zien van mijn telefoon; dat inmiddels is afbetaald. Dat van mijn smartwatch is in zoverre niet zichtbaar dat ik geen details zie en ook geen optie heb tot aflossen.

Kan dit opgelost worden?

 

bedankt!

Uitgelichte reactie

1 november 2023

Hi @CowboyHenk 

Ervaar je dit probleem alleen via de app of zie je ook geen toestelkrediet als je via de webversie inlogt? Zou je je klantnummer die is gekoppeld aan je abonnement met smartwatch in je profiel kunnen zetten? Dan kunnen we met je meekijken en je verder helpen. 

10 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1343 reacties
  • 31 oktober 2023

Hallo @CowboyHenk ,

Het lijkt erop dat het topic tussen wal en schip is beland. Geen zorgen, heb je topic onder de aandacht van de moderators gebracht. Kan je, je klantnummer in je profiel zetten? Dit helpt de moderator al een stukje op weg. Ze zullen vanzelf reageren.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 november 2023

Hi @CowboyHenk 

Ervaar je dit probleem alleen via de app of zie je ook geen toestelkrediet als je via de webversie inlogt? Zou je je klantnummer die is gekoppeld aan je abonnement met smartwatch in je profiel kunnen zetten? Dan kunnen we met je meekijken en je verder helpen. 


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 1 november 2023

Heb exact zelfde probleem, mijn telefoon is zicht baar maar smartwatch niet.

Wilde deze week hem afbetalen maar onzichtbaar. zowel via site als app zelfde probleem


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
OSSIE1981 schreef:

Heb exact zelfde probleem, mijn telefoon is zicht baar maar smartwatch niet.

Wilde deze week hem afbetalen maar onzichtbaar. zowel via site als app zelfde probleem

Hoi @OSSIE1981, dat is gek zeg! Je wilt deze gewoon kunnen inzien en afbetalen. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 2 november 2023
Pharwin van Odido schreef:
OSSIE1981 schreef:

Heb exact zelfde probleem, mijn telefoon is zicht baar maar smartwatch niet.

Wilde deze week hem afbetalen maar onzichtbaar. zowel via site als app zelfde probleem

Hoi @OSSIE1981, dat is gek zeg! Je wilt deze gewoon kunnen inzien en afbetalen. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

gestuurd


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 november 2023
OSSIE1981 schreef:
Pharwin van Odido schreef:
OSSIE1981 schreef:

Heb exact zelfde probleem, mijn telefoon is zicht baar maar smartwatch niet.

Wilde deze week hem afbetalen maar onzichtbaar. zowel via site als app zelfde probleem

Hoi @OSSIE1981, dat is gek zeg! Je wilt deze gewoon kunnen inzien en afbetalen. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

gestuurd

Hallo,

Onder toestelkrediet in zowel mijn browser als in de odido app zie ik onder toestelkrediet van mijn smartwatch de begin en einddatum van mij toestel abonnement. Echter zie ik niet hoeveel ik heb afgelost en/of nog moet betalen. Ook is er geen link naar ideal om het toestelkrediet van mijn smartwatch volledig af te betalen.

 

Kan deze functie weer worden toegevoegd in de app/browser, of kan anders deze informatie toegevoegd worden aan de factuur?

 alvast bedankt

 

GPM


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 november 2023

Hi @GPM 

We ervaren momenteel een technische storing met het verstrekken van de informatie over het toestelkrediet. Onze technische afdeling is ervan op de hoogte en doet er alles aan om het op te lossen. Zodra er een update is over een oplossing zullen we het direct delen met jullie. Excuses voor het ongemak!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 9 november 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @CowboyHenk 

Ervaar je dit probleem alleen via de app of zie je ook geen toestelkrediet als je via de webversie inlogt? Zou je je klantnummer die is gekoppeld aan je abonnement met smartwatch in je profiel kunnen zetten? Dan kunnen we met je meekijken en je verder helpen. 

Ik ervaar dit in de app en op de website. Ik probeer een Hypotheek af te sluiten en heb inmiddels geen tijd meer om dit geval te verhelpen. Jullie vriendelijke collega’s wilden dit aan de volgende factuur koppelen, dat is 3 december, maar het moet nu afgelost worden...Ik heb serieus een uitdaging door dit probleem. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 9 november 2023

ik heb inmiddels van een vriendelijke mevrouw van de klantenservice de mogelijkheid gekregen om dit handmatig te voldoen…ik hoop dat dit snel opgelost wordt, maar voor een bedrijf dat belooft onder andere op deze site dat je het op ieder moment snel en eenvoudig kan aflossen: https://www.odido.nl/geld-lenen-kost-geld

blijven jullie flink in gebreke. [Verwijderd door moderator - pas je taalgebruik aan], dit is stressvol en heel vervelend!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 17 november 2023

Maar gebeurd er nu nog wat? Jullie adverteren met dat ik het meteen kan aflossen…nu krijg ik geen hypotheek omdat dat niet kan?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen