Skip to main content
Beantwoord

Koppelen tele2 mobiel en t-mobile thuis lukt niet vanwege accountproblemen

  • 15 september 2023
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen

Ik zou graag mijn tele2-mobiel account willen koppelen aan mijn t-mobile thuis abonnement. Dat het allemaal nu odido is, prima, maar ik kan niet via tele2 account inloggen want dan word ik door verwezen naar odido. Daar heb ik de optie om een account te verwijderen, maar ik wil niet riskeren mijn abonnement of gegevens of iets te verliezen. Dus bel ik nu de service, althans, dat probeer ik, ik zit al een dik half uur in de rij en word een beetje kribbig dat dit zo belabberd geregeld is. 

Hoop dat dit makkelijk te regelen is, want het is best wel vervelend dat je niet makkelijk bij je eigen gegevens kan. 

Alvast bedankt voor de (hopelijk goede) hulp. 

Lorenzo

Beste antwoord door lor_enso

Hajar van Odido schreef:

Hi @lor_enso 

Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Bedankt voor je bericht! Ik heb je een privé-bericht gestuurd. :)

Bekijk origineel

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 september 2023

Hi @lor_enso 

Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 17 september 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @lor_enso 

Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Bedankt voor je bericht! Ik heb je een privé-bericht gestuurd. :)


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 september 2023

@lor_enso Dankjewel ik heb gereageerd op je bericht.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen