Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is het mogelijk om een simkaart te activeren.

  • 7 september 2023
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kan niet bellen en ik moet mijn simkaart activeren via IDIN. Maar dit lukt niet! er komt namelijk een foutmelding. Ik heb het meerdere keren geprobeerd en ik wil graag weer bereikbaar zijn.

 

Ik kan geen contact opnemen met de klantenservice met een andere telefoon!!

Beste antwoord door Cristien

@CC1991 Hallo, is het een nieuwe simkaart?
De snelste weg is op dit moment  een shop bezoeken daar helpen ze je gelijk verder.

Anders moet je wachten op de hulp van een moderator.

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7974 reacties
  • Antwoord
  • 7 september 2023

@CC1991 Hallo, is het een nieuwe simkaart?
De snelste weg is op dit moment  een shop bezoeken daar helpen ze je gelijk verder.

Anders moet je wachten op de hulp van een moderator.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey @CC1991, allereerst van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je snel weer bereikbaar wil zijn en daar help ik je met alle liefde bij. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met uitleg over hoe je je simkaart kunt laten activeren d.m.v. een mailtje met een kopie van je ID-bewijs en waar dit bewijs aan moet voldoen. We streven ernaar om de simkaart binnen 4 uur te activeren.

Laat je het ons weten of het is gelukt met het mailtje en/of als de simkaart actief is? đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen