Skip to main content
Beantwoord

Abonnement niet zichbaar in de app

  • 8 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

  • is net lid geworden

Mijn abonnement is niet zichtbaar in de app 

ik wil mijn nummer opgeven vervolgens wordt er gezegd dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account echter is dat het zelfde account en staat mijn abonnement er niet tussen hierdoor kan ik nu niks wijzigen en ik zit momenteel buiten Europa 

Beste antwoord door pklijzing

Inmiddels contact opgenomen met de webcare en ze gaan het oplossen πŸ‘

Bekijk origineel

4 reacties

pklijzing
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 8 augustus 2023

Hier hetzelfde, al een paar uur zijn mijn abonnementen niet zichtbaar in de app.

Zal wel een (lange) storing zijn?


pklijzing
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2023

Inmiddels contact opgenomen met de webcare en ze gaan het oplossen πŸ‘


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi allebei, we zijn er inderdaad nog mee bezig om dit op te lossen! De webversie werkt wel goed! Voor jullie ook? In de tussentijd raad ik aan om die te gebruiken. Klik hier voor de webpagina.

@S r Ik heb je klantnummer zojuist ook doorgegeven aan mijn collega's. Dit zal ze helpen dit probleem sneller op te lossen. Goed dat je dit topic hebt gestart, bedankt hiervoor!


pklijzing
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 9 augustus 2023

 

Marciano schreef:

De webversie werkt wel goed! Voor jullie ook? 

Yep, die gebruik ik ook inderdaad totdat het is opgelost

 

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen