Skip to main content
Beantwoord

Niet meer mogelijk via t-mobile.nl bij de facturen te komen van mijn GDM abonnement

  • 3 september 2022
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Sinds de klantportalen zijn vervangen door een nieuw systeem kom ik niet meer bij de instellingen en facturen van mijn mobiel abonnement, ik wordt hoe dan ook doorgestuurd naar mijn t-mobile home abonnement, terwijl ik graag het inzicht van mijn mobiel wil hebben.
Via de Android app kom ik er nog wel bij maar dat is omslachtig om de facturen op te halen en op te slaan in mijn persoonlijk archief.
Kan T-Mobile er voor zorgen dat het allemaal weer gaat werken zodat het ook weer normaal werk?

Beste antwoord door Anonymous

koos75 schreef:

Wat wel werkt is het e-mail adres van mijn t-mobile thuis account te wijzigen, daarna kon ik weer inloggen op mijn mobiele account, dit is een hele stomme fout in jullie systeem en het lijkt me dat jullie ontwikkelaars dit moeten oplossen, ik gebruik liever een e-mail adres zodat alles op een plaats binnen komt.

De ene klant ervaart helaas problemen terwijl de andere klant geen problemen heeft. Wanneer je mobiel en thuis accounts samengevoegd zijn, zal dit probleem tot het verleden behoren en is nog maar één login nodig voor beide diensten.

 

Zie ook deze aankondiging van Jason;

Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.

 

Media is niet beschikbaar

 

Alles over deze verandering/“verbetering” lees je in dit topic;

Media is niet beschikbaar

 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21525 reacties
  • 3 september 2022

Hallo @koos75 

Indien de inloggegevens voor home en mobiel hetzelfde zijn dan zou je eens kunnen proberen om het wachtwoord voor 1 account te wijzigen en dan inloggen met de gegevens voor mobiel.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 september 2022

Dat heb ik al geprobeerd en dat werkt niet!

Wat wel werkt is het e-mail adres van mijn t-mobile thuis account te wijzigen, daarna kon ik weer inloggen op mijn mobiele account, dit is een hele stomme fout in jullie systeem en het lijkt me dat jullie ontwikkelaars dit moeten oplossen, ik gebruik liever een e-mail adres zodat alles op een plaats binnen komt.


  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2022
koos75 schreef:

Wat wel werkt is het e-mail adres van mijn t-mobile thuis account te wijzigen, daarna kon ik weer inloggen op mijn mobiele account, dit is een hele stomme fout in jullie systeem en het lijkt me dat jullie ontwikkelaars dit moeten oplossen, ik gebruik liever een e-mail adres zodat alles op een plaats binnen komt.

De ene klant ervaart helaas problemen terwijl de andere klant geen problemen heeft. Wanneer je mobiel en thuis accounts samengevoegd zijn, zal dit probleem tot het verleden behoren en is nog maar één login nodig voor beide diensten.

 

Zie ook deze aankondiging van Jason;

Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.

 

Media is niet beschikbaar

 

Alles over deze verandering/“verbetering” lees je in dit topic;

Media is niet beschikbaar

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen