Skip to main content
Beantwoord

Twee klantennummers op hetzelfde account

  • 10 januari 2022
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goeiedag,

Na een nummer- en contractovername wegens het overlijden van mijn vader, staat zijn naam (en vermoedelijk) klantennummer nog steeds onaangepast op ‘My T-Mobile’. 
Ik heb recent een nieuw klantennummer gekregen, wat blijkbaar ook onder dit account staat. De status van het afhandelen van de nummerovername naar mijn naam is mij nu niet duidelijk.

Is het de bedoeling dat ik een nieuw account maak en het abonnement daarop zet? Ik weet namelijk niet of het de bedoeling is om het abonnement (dat mogelijk nog onder zijn naam staat), naar een persoonlijk net aangemaakte account te koppelen. Uiteraard onder mijn naam gemaakt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.

Met vriendelijke groet,

Tung

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Tungnq 

Je hebt je vraag in dit topic ook gesteld en om het overzichtelijk te houden wordt dit topic gesloten. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2022

Hi @Tungnq 

Je hebt je vraag in dit topic ook gesteld en om het overzichtelijk te houden wordt dit topic gesloten. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen