Skip to main content
Beantwoord

My T-Mobile app werkt niet met inlognaam en wachtwoord die wel op de website werken


  • is Prince of Content
  • 53 reacties

Goedemiddag. Naar aanleiding van jullie mailtjes om 2fa aan te zetten op my T-Mobile, loop ik tegen het volgende aan:

1. Ik had reeds veel eerder mijn 06 inlognaam vervangen/gekoppeld aan mijn email inlog. Nu ik voor het eerst sinds tijden weer inlogde op de website kreeg ik een rare foutmelding dat er iets niet was gelukt. Na nog een keer inloggen (met email dus) kwam ik daar wel weer in.

2. Ik heb daarna zoals geadviseerd 2fa aangezet, dat ging prima (sms ontvangen, geactiveerd, bevestigd via email)

3. Ik dacht toen, laat ik de my T-Mobile Android app ook weer eens installeren (had hem niet meer op de telefoon staan)

4. Inloggen mislukte. Na zoeken op jullie website las ik dat ik eerst 2fa moet uitzetten, dan app inloggen en dan vingerafdruk toegang aanzetten. 

5. 2fa is weer uitgezet, bevestigd wederom via emaill. Inloggen op de website werkt dan weer zonder sms.  Maar bij inloggen op de app krijg nu telkens de melding 'O nee er gaat wat mis!'

Waar kan dit aan liggen ?

Het wachtwoord is echt correct, als ik die expres foutief invul krijg ik ook een andere foutmelding.

PS ik heb de app tussendoor al 2 keer weer verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @yurgr @bazzio68 

Kunnen jullie de laatste versie 6.3.2 van de My T-Mobile app downloaden? Die is nu beschikbaar in de playstore. Hiermee zou het opgelost moeten zijn. Ik hoor graag of dat het geval is.

Bekijk origineel

14 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 juni 2021

Hier precies hetzelfde... erg irritant.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 10 juni 2021

Hi @yurgr @bazzio68 

WIj willen dit graag verder onderzoeken. Maken jullie gebruik van een Android of iOS? En kunnen jullie mij in een privebericht het nummer sturen waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zet ik dit door naar de specialisten. 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 10 juni 2021

Thanks, Ik maak gebruik van Android 11 (update 1 mei 2021) 

Pb is verstuurt.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 10 juni 2021

Hi @yurgr @bazzio68 

Kunnen jullie de laatste versie 6.3.2 van de My T-Mobile app downloaden? Die is nu beschikbaar in de playstore. Hiermee zou het opgelost moeten zijn. Ik hoor graag of dat het geval is.


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 53 reacties
  • 10 juni 2021

Hallo Hadjar, met de nieuwe app kan ik inderdaad weer inloggen, bedankt voor de snelle aanpassing.


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 10 juni 2021

Probleem is inderdaad opgelost na de update van de App!

Top, bedankt voor de snelle oplossing :thumbsup:


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 10 juni 2021

Wat fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 januari 2022

Net 2fa ingesteld, maar probleem van hierboven herhaalt zich: wel inloggen op site, niet kunnen inloggen in app. Gebruik versie 6.7.0 op android 11


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 januari 2022
maxelke schreef:

Net 2fa ingesteld, maar probleem van hierboven herhaalt zich: wel inloggen op site, niet kunnen inloggen in app. Gebruik versie 6.7.0 op android 11

net gelukt na een paar keer tussen gebruiker en pwd gewisseld.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 23 januari 2022

Hi @maxelke 

Bedankt voor het delen van de oplossing! Hier hebben andere klanten ook wat aan. Ik wens je een mooie zondag toe!


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 18 mei 2022

getting this error constantly for the last few months.

 

every time i try to log in in the app (on Android) i get:

"oh nee, er gaat wat mis! probeer het opnieuw”

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21741 reacties
  • 18 mei 2022

Hello @davidpm 

Are you using your emailadres as gebruikersnaam and have you tested it on other devices aswell?


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 18 mei 2022

(thanks for the quick reaction)

emailadres as gebruikersnaam: yes.

web login works fine.

problem is like first poster says.

2FA off/on/off makes no difference.

version 6.8.2

cleared data/cache but no luck

reset password but no luck

 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 2 juni 2022
davidpm schreef:

(thanks for the quick reaction)

emailadres as gebruikersnaam: yes.

web login works fine.

problem is like first poster says.

2FA off/on/off makes no difference.

version 6.8.2

cleared data/cache but no luck

reset password but no luck

 

Waited two weeks but the problem failed to magically disappear…

Play Store description for version 6.8.2 updated on 8 april 2022: “Inlogprobleem opgelost”.

That’s about when I first saw this inlogprobleem.

 

How do I log in to my account with this app?

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen