Skip to main content
Beantwoord

bkr registratie

Betreft mijn bkr registratie waar ik nu veel hinder door ondervind in mijn prive leven ik ben al jaren klant bij odido (mobiel tv en internet) alleen heb ik een bkr registratie van langer dan 4 jaar geleden wordt in juli volgend jaar verwijderd alleen kan ik niet meer zolang wachten heb er ook anderhalf maand geleden contact over gehad met odido rekeningen etc worden gewoon keurig betaald de bkr registratie is er al 4 jaar alleen kan ik niet nog een jaar wachten ik wil namelijk trouwen en een huis kopen 

naam: serkan ***

geboortedatum: ***

Postcode: ***

IBAN: ***

(bewerkt door moderator vanwege delen privégegevens in het openbaar)

telefoonnummers heb ik niet meer is van jaren geleden wel heb ik de contractnummers: *** einddatum:  03-07-2026

*** einddatum: 09-02-2026

Ik zou het echt waarderen als ik geholpen kan worden want sinds het overlijden van mijn moeder heb ik hier veel problemen door en ik moet echt verder met mijn leven alleen gaat dat nu niet

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Serkan, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Wat apart, ik heb meteen meegekeken maar ik zie geen case voor Incasso staan. Ik ben bang dat er miscommunicatie is geweest of dat er iets niet goed is gegaan, want Incasso dien je zelf te mailen met alle benodigde informatie en documenten. Zou je dit alsnog willen doen? Met alle informatie die ik hierboven heb doorgegeven? Graag met hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de community gebruikt. Dan ga ik heel erg m’n best doen bij mijn collega’s om ervoor te zorgen dat ze jouw e-mail snel oppakken. Excuses voor dit ongemak en ik hoor graag van je als je incasso@odido.nl hebt gemaild! 

Bekijk origineel

8 reacties

E R I C
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 juli 2025

Hoi ​@Serkan91,

Zou je je privé gegevens willen verwijderen uit de post en deze willen invullen in je profiel? Dan is het alleen voor odido medewerkers zichtbaar. 

Nu kan iedereen je gegevens zien en daar mogelijk misbruik van maken.

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies van je moeder. Een medewerker kan je verder helpen, dat kan ik niet.

Groet,

Eric

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 13 juli 2025

@Serkan91 De moderator heeft je gegevens verwijderd.

Zet nooit privé gegevens online in een openbaar forum, iedereen kan meelezen en er misbruik van maken. (Zie mijn onderschrift) waar je ze wel kan plaatsen.

Oke nu je BKR “Stuur al de relevante gegevens per mail naar incasso@odido.nl

Het kan wel enige tijd duren (5 á 10 werkdagen) voor je antwoord krijgt hou daar rekening mee.  
groetjes en fijne middag/avond nog.

MVG.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 juli 2025

Uiteraard dank voor je hulp

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 juli 2025

Is er een moderator die me verder zou kunnen helpen?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Serkan, leuk dat je al jaren bij ons bent en bedankt voor het invullen van je profiel! Ook namens ons veel sterkte met het verlies van je moeder. Ik help je graag verder. Heb je Incasso al gemaild zoals ​@Cristien aangaf? Ik zie namelijk nog geen case/e-mail in het systeem staan. Je dit als volgt:

Stuur een e-mail naar incasso@odido.nl met als onderwerp ‘Verzoek belangenafweging’. Vermeld in de e-mail alsjeblieft:

• Je mobiele nummer bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Mijn collega’s van Incasso pakken het dan op en informeren je per e-mail als zij de BKR-registratie hebben verwijderd of als er toch nog iets gedaan moet worden. Het is momenteel erg druk, dus het kan inderdaad wat langer duren. Laat je het ons weten als mijn collega’s contact met je hebben opgenomen?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 juli 2025

Hartstikke bedankt voor je reactie ik heb wel zo een anderhalve maand geleden telefonisch contact gehad met odido en die had toen een case voor me aangemaakt alleen heb ik sindsdien niks meer gehoord

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Serkan, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Wat apart, ik heb meteen meegekeken maar ik zie geen case voor Incasso staan. Ik ben bang dat er miscommunicatie is geweest of dat er iets niet goed is gegaan, want Incasso dien je zelf te mailen met alle benodigde informatie en documenten. Zou je dit alsnog willen doen? Met alle informatie die ik hierboven heb doorgegeven? Graag met hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de community gebruikt. Dan ga ik heel erg m’n best doen bij mijn collega’s om ervoor te zorgen dat ze jouw e-mail snel oppakken. Excuses voor dit ongemak en ik hoor graag van je als je incasso@odido.nl hebt gemaild! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 augustus 2025

Dank voor je reactie en sorry voor mijn late reactie ik heb inmiddels nu net odido een email gestuurd ik had wel zo een 2 maanden geleden contact gehad met odido hierover alleen heb daarna niets meer gehoord de registratie wordt volgens BKR volgend jaar verwijderd  alleen kan ik ech niet meer zolang wachten ik wil namelijk trouwen en opzoek naar een koophuis en tevens ben ik sinds kort de zorgverlener van mijn verstandelijk gehandicapte broer na het overlijden van mijn moeder ik ondervind hier echt heel veel hinder van in mijn prive leven

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen