Skip to main content
Beantwoord

onterechte factuur na beeinding van het mobiel contract

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb mijn mobiel contract beëindigd en dit is door odido bevestigd per 25 juni 2025.

Toch is met de automatische incasso het abonnementsbedrag voor de komende maand afgetrokken.

Ik wil niet bellen, gezien de lange wachttijden, maar wil graag een mogelijkheid om mijn gegevens door re fecen zodat het opgelost kan worden 

Mijn odido site geeft mij deze mogelijkheid niet meer.

Beste antwoord door peteralex

Dat klinkt logisch, het betreft dus de afrekening van juni. Bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • 2 reacties
  • 4 juli 2025

Aanvulling ik gebruik nu de odido communitt can mijn man die nog wel een mobiel contract bij jullie heeft.

• is een King Poster
  • 118 reacties
  • 4 juli 2025

Snelste manier is dan toch echt bellen. Hier duurt het altijd even voor een moderator het op pakt. 
vergeet dan ook niet om je profiel helemaal ingevuld te hebben.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1782 reacties
  • 4 juli 2025

Bedoel je dat ze augustus ook gefactureerd hebben? Of hebben ze juli gefactureerd? Dat ze in juni voor juli gefactureerd hebben is normaal. Omdat je tot 25 juni de tijd had om de annulering ongedaan te maken, wordt de volgende maand meestal wel gewoon meegenomen in de facturatie ronde. Je krijgt dan in juli een credit voor 26 juni t/m 31 juli.

Controleer dus je facturen in Mijn Odido.

Maar misschien kan een moderator het nakijken. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 4 juli 2025

Dat klinkt logisch, het betreft dus de afrekening van juni. Bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen