Skip to main content
Beantwoord

Nummer geblokkeerd, maar wel alle openstaande facturen betaald

• 14 maart 2025
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Hi Moderator,

Ik heb heb hulp nodig met het deblokkeren van mijn nummer. Afgelopen nacht alle facturen betaald. Maar nummer is nog steeds geblokkeerd.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@JeffreyChing van harte welkom op onze Community en ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik snap heel goed dat je hulp nodig hebt bij het deblokkeren van je nummer, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat alvast goed is om te weten: in het weekend is er beperkt support aanwezig op onze Community. Het is momenteel wat drukker dan verwacht en we helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Houd ook rekening met een verwerkingstijd van 24-48 uur. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Je kunt altijd op meerdere manieren contact met ons opnemen. Dit kan bijvoorbeeld telefonish door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Of via ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Daar zitten mijn collega's klaar om je direct verder te helpen! 

Als je de bedragen hebt betaald via de iDeal knop in je Mijn Odido account, worden deze meteen verwerkt en de blokkade wordt dan automatisch binnen een uur verwijderd. Als je de bedragen handmatig naar ons bankrekeningnummer overmaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat de bedragen zijn gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement ik zie inderdaad dat je de betalingen hebt voldaan en dat ze ook zijn verwerkt in je account, dank hiervoor! De blokkade is inmiddels ook al verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Of werkt alles inmiddels weer naar behoren? 

Ik hoor het graag van je! 😁

Bekijk origineel

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • 14 maart 2025

Hallo ​@JeffreyChing  Zie mijn onderschrift Vul alles in dan kunnen moderators sneller zien wat er aan de hand is.

Heb je alles al opnieuw opgestart? En heb je met IDeal betaald?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

@Cristien 

Zekers, alles wat relevant is voor mijn probleem heb ik ingevuld

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

@Cristien 

De moderators zijn zeker heel druk he?? De Odido chat heeft ook geen service medewerkers….. Gaat lekker zo met Odido!

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • 14 maart 2025

@JeffreyChing Ze reageren op binnenkomst berichten.

Het gaat prima met Odido denk ik! Je kan ook via Twitter om hulp vragen.

als je het geld via bankoverboeking hebt overgemaakt duurt het langer dan via ideal

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4215 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Goedemorgen ​@JeffreyChing van harte welkom op onze Community en ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik snap heel goed dat je hulp nodig hebt bij het deblokkeren van je nummer, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat alvast goed is om te weten: in het weekend is er beperkt support aanwezig op onze Community. Het is momenteel wat drukker dan verwacht en we helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Houd ook rekening met een verwerkingstijd van 24-48 uur. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Je kunt altijd op meerdere manieren contact met ons opnemen. Dit kan bijvoorbeeld telefonish door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Of via ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Daar zitten mijn collega's klaar om je direct verder te helpen! 

Als je de bedragen hebt betaald via de iDeal knop in je Mijn Odido account, worden deze meteen verwerkt en de blokkade wordt dan automatisch binnen een uur verwijderd. Als je de bedragen handmatig naar ons bankrekeningnummer overmaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat de bedragen zijn gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement ik zie inderdaad dat je de betalingen hebt voldaan en dat ze ook zijn verwerkt in je account, dank hiervoor! De blokkade is inmiddels ook al verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Of werkt alles inmiddels weer naar behoren? 

Ik hoor het graag van je! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen