Hi Moderator,
Ik heb heb hulp nodig met het deblokkeren van mijn nummer. Afgelopen nacht alle facturen betaald. Maar nummer is nog steeds geblokkeerd.
Hi Moderator,
Ik heb heb hulp nodig met het deblokkeren van mijn nummer. Afgelopen nacht alle facturen betaald. Maar nummer is nog steeds geblokkeerd.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Goedemorgen
Als je de bedragen hebt betaald via de iDeal knop in je Mijn Odido account, worden deze meteen verwerkt en de blokkade wordt dan automatisch binnen een uur verwijderd. Als je de bedragen handmatig naar ons bankrekeningnummer overmaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat de bedragen zijn gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement ik zie inderdaad dat je de betalingen hebt voldaan en dat ze ook zijn verwerkt in je account, dank hiervoor! De blokkade is inmiddels ook al verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Of werkt alles inmiddels weer naar behoren?
Ik hoor het graag van je! 😁
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.