Skip to main content
Beantwoord

Codering BKR verwijderen

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Beste Odido,

Ik had vorige week een e-mail gestuurd waarbij ik graag een verzoek wou indienen om mijn bkr te laten verwijderen. Helaas heb ik nog geen terug koppeling ontvangen. Mijn situatie kort uit gelegd ik en mijn vriend zijn van plan dit jaar nog een huis te kopen. Huren zouden we graag niet willen doen daarom zouden we liever willen kopen. Helaas heb ik op mijn naam door mijn lening toen ik 18 werd een negatieve bkr gekregen ik was jong en ontwetend en niet bewust van de gevolgen hiervan op langere termijn. In de tussen tijd ben ik erg gegroeid heb opleidingen daarvan diploma’s mogen ontvangen en nu een vaste baan. Ook ben ik met mijn betaling erg geroeid en betaal ik alles op tijd. Dit is natuurlijk wel heel belangerijk voor ons deze nieuwe stap en ik zou graag willen dat mijn bkr zou worden verwijdert dit zal ons enorm helpen. Ik heb mijn Odido nummer in mijn account gezet mocht u het nodig hebben. Het gehele bedrag is al afbetaald.

Ik hoop spoedig geholpen te worden!

Met vriendelijke groet,

Mw B.N

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@S.nzumbo ik zie inderdaad dat je het kenmerk in je profiel hebt vermeld, hier kon ik het gelukkig op terugvinden! Ik zie dat mijn collega van de incasso afdeling je verzoek in behandeling heeft genomen op 17 februari. Ik zie dat hij heeft doorgegeven dat je toestelkrediet inderdaad bij het BKR aangemeld stond. Hij heeft doorgegeven dat het toestelkrediet inmiddels helemaal is afbetaald. De bijbehorende code heeft hij ook verwijderd. BKR zal dit verwerken in de registratie van het krediet. Normaal gesproken duurt het twee werkdagen voordat de registratie is aangepast. 

Is je overzicht bij het BKR inmiddels aangepast? Als dat niet het geval is, laat het dan weten in dit topic. Dan kan ik navraag voor je doen bij onze incasso afdeling! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@S.nzumbo van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat jij en je vriend van plan zijn om een huis te kopen, ik hoop dat jullie snel in aanmerking komen. Uit ervaring weet ik dat het erg lastig is in deze moelijke tijd. Wel echt mooi om te zien dat je je leven hebt verbeterd, opleidingen hebt gedaan en ook hebt afgerond. Wat heeft geleid tot een mooie vaste baan, hopelijk heb je het naar je zin daar. Wel zo fijn als er niets in de weg staat voor de financieringsaanvraag, ik kijk graag met je mee of ik iets kan betekenen! 

Ik heb het nummer uit je profiel erbij gepakt, alleen zie ik dat de gegevens niet overeenkomen met wat er in ons systeem bekend is. Kun je de juiste gegevens invullen in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 😊

• Auteur
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

Hi Pharwin,

Toevallig had ik gisteren een e-mail terug ontvangen.Of ik ook mijn onderbouwing kon geven. Alleen probeerde ik terug te reageren maar zag ik dat dat niet kon. Ik heb terug gemaild naar dit e-mail incasso@odido.nl 

Ik heb geen andere telefoon nummer wel heb ik mijn oude adres bij gevoegd en mijn kenmerk wat ik zie in de e-mail.

ik hoop dat u mij dan verder kan helpen hiermee.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3310 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hi ​@S.nzumbo ik zie inderdaad dat je het kenmerk in je profiel hebt vermeld, hier kon ik het gelukkig op terugvinden! Ik zie dat mijn collega van de incasso afdeling je verzoek in behandeling heeft genomen op 17 februari. Ik zie dat hij heeft doorgegeven dat je toestelkrediet inderdaad bij het BKR aangemeld stond. Hij heeft doorgegeven dat het toestelkrediet inmiddels helemaal is afbetaald. De bijbehorende code heeft hij ook verwijderd. BKR zal dit verwerken in de registratie van het krediet. Normaal gesproken duurt het twee werkdagen voordat de registratie is aangepast. 

Is je overzicht bij het BKR inmiddels aangepast? Als dat niet het geval is, laat het dan weten in dit topic. Dan kan ik navraag voor je doen bij onze incasso afdeling! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen