Ik ben al bijna 2 maanden met de afdeling incasso bezig om mijn negatieve BKR registratie te laten verwijderen. Inmiddels hebben zij gelukkig toegezegd dat ze dit gaan doen op 23 januari. Per mail werd beloofd dat binnen 2 werkdagen de coderingen niet meer zichtbaar zouden zijn.
Echter is dat niet goed gegaan want de coderingen staan er nog steeds op, en sinds dien krijg ik geen reactie meer van de afdeling incasso. Ik snap dat het druk is, maar na 2 maanden wachten begint de tijd voor ons echt te dringen.
Na contact met â@Marciano van Odido het verzoek om dit alsnog in een topic te plaatsen, dus bij deze.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.