Skip to main content
Beantwoord

Negatieve BKR registratie verwijderen

• 4 februari 2025
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Hallo,

Ik ben al bijna 2 maanden met de afdeling incasso bezig om mijn negatieve BKR registratie te laten verwijderen. Inmiddels hebben zij gelukkig toegezegd dat ze dit gaan doen op 23 januari. Per mail werd beloofd dat binnen 2 werkdagen de coderingen niet meer zichtbaar zouden zijn.

Echter is dat niet goed gegaan want de coderingen staan er nog steeds op, en sinds dien krijg ik geen reactie meer van de afdeling incasso. Ik snap dat het druk is, maar na 2 maanden wachten begint de tijd voor ons echt te dringen.

Na contact met ​@Marciano van Odido het verzoek om dit alsnog in een topic te plaatsen, dus bij deze.

Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Krul, mag ik je hier Krul noemen? đŸ˜„ Bedankt voor het starten van je eigen topic. Ik had via een privĂ©bericht al laten weten dat ik mijn collega van Incasso heb gevraagd om jouw case met voorrang op te pakken, maar ik weet niet of je dit al had gelezen. Op dit moment is hij aan het genieten van een welverdiende pauze, dus ik hoop vanmiddag positief nieuws van hem te ontvangen. Zodra ik meer duidelijkheid heb en een reactie heb ontvangen, laat ik het je meteen weten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Krul, mag ik je hier Krul noemen? đŸ˜„ Bedankt voor het starten van je eigen topic. Ik had via een privĂ©bericht al laten weten dat ik mijn collega van Incasso heb gevraagd om jouw case met voorrang op te pakken, maar ik weet niet of je dit al had gelezen. Op dit moment is hij aan het genieten van een welverdiende pauze, dus ik hoop vanmiddag positief nieuws van hem te ontvangen. Zodra ik meer duidelijkheid heb en een reactie heb ontvangen, laat ik het je meteen weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen