Hallo @Kaaibaand, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je een betaling van € 25,50 hebt gedaan. Echter, was deze bedoelt voor je betalingsregeling, waarvan je voor de eerste termijn (€ 25,50) een achterstand hebt. Maar de betaling is verwerkt met de factuur van december met dit factuurnummer: 901528601151. Je hebt naast de eerste termijn van je betalingsregeling, ook voor deze factuur een achterstand. Het gaat om een bedrag van € 76,50 en had voor 31-12-2023 betaald moeten zijn. Omdat je al een bedrag van € 25,50 had overgemaakt, is het verwerkt met deze factuur en staat er nu nog een bedrag open van € 51,00 voor deze factuur en ook de eerste termijn van je betalingsregeling (€ 25,50). Je hebt dus een totale achterstand van € 51,00 + € 25,50 = € 75,50. Ik raad je aan dit bedrag zo snel mogelijk te betalen, zodat je een blokkade en extra kosten kunt voorkomen. Dit bedrag kun je handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (1.17842645), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Daarna ben je voor nu bij met je betalingsregeling en ook je facturen!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!