Skip to main content
Beantwoord

Factuur T-Mobile mobiel en Thuis


Regt
  • is King of Content
  • 33 reacties

Mijn vraag is, ik heb al T-Mobile mobiel en ik ga nu overstappen van Ziggo naar T-Mobile thuis.

Nu is mijn vraag krijg ik straks 1 factuur of 2 facturen.

Deze vraag ben ik vergeten te stellen in de T-Mobile, shop bij de overstap.

Weet iemand dit ??

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Regt 

Je zal de facturen voor mobiel en thuis wel apart blijven ontvangen 👍

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • Antwoord
  • 30 juli 2023

Hallo @Regt 

Je zal de facturen voor mobiel en thuis wel apart blijven ontvangen 👍


Regt
  • Auteur
  • is King of Content
  • 33 reacties
  • 30 juli 2023

Hallo Waqqas,

Weet u ook waarom ?

Je zou toch zeggen, alles op een adres is een factuur.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9296 reacties
  • 30 juli 2023
Regt schreef:

Hallo Waqqas,

Weet u ook waarom ?

Je zou toch zeggen, alles op een adres is een factuur.

Het zijn twee CRM systemen. Ze hebben nu wel een eerste stap van verdere integratie gezet door de my-tmobile omgevingen onder 1 login te brengen. In de toekomst zal er wellicht 1 digitale factuur uitrollen. 


Regt
  • Auteur
  • is King of Content
  • 33 reacties
  • 30 juli 2023

Hallo Eric,

Bedankt voor uw reactie.

Echt jammer voor zo een modern bedrijf als T-Mobile die echt aan de weg timmert, dat zij haar twee CRM systemen niet koppelen.

Eric, bij mij loopt er iets mis, ik heb nu twee vragen gesteld en ik kan deze nergens terug vinden.

wat doe ik verkeerd ??.  


Regt
  • Auteur
  • is King of Content
  • 33 reacties
  • 30 juli 2023

Sorry Eric,

Het staat onder Facturen.

nogmaals bedankt en sorry.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21626 reacties
  • 30 juli 2023

Hallo @Regt 

Als ik op je naam klik en dan op topics dan zie ik er 3 of bedoel je ergens anders?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9296 reacties
  • 30 juli 2023
Regt schreef:

Hallo Eric,

Bedankt voor uw reactie.

Echt jammer voor zo een modern bedrijf als T-Mobile die echt aan de weg timmert, dat zij haar twee CRM systemen niet koppelen.

Er wordt dus in fases gekoppeld. Nu al is er 1 login voor beide systemen en ziet de omgeving er al best met 1 look en feel uit. Deze login is daarna via two way authentificatie extra beveiligd.


Regt
  • Auteur
  • is King of Content
  • 33 reacties
  • 30 juli 2023

Hallo Waqqas,

Bedankt, ja zoals u zegt werkt het ook, op de naam klikken.

Maar ook rechts onder op Facturen dat werkt ook.

Maar op de naam klikken werkt snel en duidelijk.

 


Regt
  • Auteur
  • is King of Content
  • 33 reacties
  • 30 juli 2023

Hallo Eric,

Wordt dit ook dit ook richting de klanten zichtbaar gemaakt c.q. gecommuniceerd. Het zijn toch verbeteringen waar de klanten beter van worden of het wordt voor de klanten duidelijker.  


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9296 reacties
  • 30 juli 2023

Hoi @Regt Regt

De klanten zijn zowel met het samenvoegen van vast EN mobiel naar 1 my-tmobile omgeving als daarna de two way authentificatie volledig meegenomen en geinformeerd. Je kunt dus nu alles binnen 1 portal al doen, alleen de backend is nog 2. T-Mobile werkt volledig met Scrum. Dus verbeteringen die al iets aan waarde toevoegen worden stap voor stap life gezet. Het voeren van 1 CRM systeem is natuurlijk uiteindelijk ook een kostenbesparing. 


Regt
  • Auteur
  • is King of Content
  • 33 reacties
  • 30 juli 2023

Hallo Eric,

Jazeker en daar draait alles op.

U hoort nog van mij op Community van T-Mobile.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen