Skip to main content

Retourbedrag


Ik heb op 17 februari een bestelling gedaan en ondertussen heb ik die ook geanulleerd alleen heb ik tot aan de dag van vandaag geen retourbedrag binnen gekregen. Bellen heeft geen zin blijkbaar want die weten zelf ook niet wat er aan de gaande is.

Uitgelichte reactie

4 april 2023

Hi @Ashmazr 

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp en dus gaat dit topic op slot. 

Ik hoor graag van je in dat ander topic. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 3 april 2023

Hoi @Ashmazr,

Heb je wel bericht ontvangen dat de bestelling daadwerkelijk geannuleerd is?
Wat heb je precies besteld op 17 februari? Gaat het om een toestel i.c.m. abonnement of om een thuis abonnement i.c.m. met een of enkele diensten? We horen graag van je. 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 4 april 2023

Hi @Ashmazr 

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp en dus gaat dit topic op slot. 

Ik hoor graag van je in dat ander topic. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen