Zojuist mijn voicemail vanuit het buitenland beluisterd.
Pincode goed ingegeven en ik heb de voicemail kunnen beluisteren.
Even later weer een telefoontje niet kunnen opnemen en dus wilde ik weer naar mijn voicemail.
Nu wordt de verbinding direct verbroken. Iets later nog een geprobeerd, krijg ik de melding dat de voicemail is geblokkeerd. Uiterst vreemd.
En dit is niet de eerste keer. En ik ben ook niet de enige. Wanneer gaat Odido hier eens iets aan doen? Zeer triest dit.
Voicemail alweer geblokeerd vanuit buitenland
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Als je 3x een verkeerde pincode invoert, wordt je Voicemail automatisch geblokkeerd. Dit zou niet moeten na de 1e keer. Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord invoert? Het is om veiligheidsredenen niet mogelijk de voicemail te resetten. Als je de pincode van je Voicemail niet meer weet, kun je bellen naar 1233 of met een vaste telefoon naar 06-24001233. Daar kun je het wachtwoord wijzigen door optie 3 (Voicemail instellingen en functies) en dan optie 1 (wijzig je wachtwoord) te kiezen. Ook kan je na het volgen van de instructies en het intoetsen van een hekje (#) op je mobiele telefoon, direct een sms'je ontvangen met daarin het wachtwoord. Zou je dat willen doen?
Daarnaast wil ik ook wat zaken uitsluiten in je telefoon. Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart? Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Wellicht dat het met het netwerk te maken heeft, omdat je in het buitenland zit. Probeer handmatig verbinding te maken met een netwerk van een andere provider. Op onze website kan je zien welke netwerken er in het buitenland beschikbaar zijn.
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.