Skip to main content
Beantwoord

Geen SMS Apple One activatie SMS ontvangen

• 5 februari 2025
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb de sms niet ontvangen.

Beste antwoord door laatme

Sam van Odido schreef:

Goedemorgen ​@laatme, leuk dat je voor een abonnement met Apple One gekozen hebt! Natuurlijk help ik je graag verder om ervoor te zorgen dat jij alsnog Apple One kunt activeren. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb de link alsnog met je gedeeld via een e-mail. Deze is verstuurd naar het e-mailadres dat in ons systeem bekend is. Laat je mij weten of het gelukt is met de activatie? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Hoi Sam, het is gelukt! Dank je wel.

Bekijk origineel

3 reacties

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 6 februari 2025

Goedemorgen ​@laatme, leuk dat je voor een abonnement met Apple One gekozen hebt! Natuurlijk help ik je graag verder om ervoor te zorgen dat jij alsnog Apple One kunt activeren. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en heb de link alsnog met je gedeeld via een e-mail. Deze is verstuurd naar het e-mailadres dat in ons systeem bekend is. Laat je mij weten of het gelukt is met de activatie? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 6 februari 2025
Sam van Odido schreef:

Hoi Sam, het is gelukt! Dank je wel.

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 6 februari 2025

Wat fijn om te lezen dat het gelukt is! Graag gedaan. Mochten mijn collega's en ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen