Skip to main content
Beantwoord

Geen Apple One activatie sms ontvangen

• 2 februari 2025
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb mij aangemeld voor apple one maar heb de activatie sms niet gekregen. Kunt u mij deze nog bezorgen? Alvast 🙏 

Beste antwoord door Ebouvrie

Marciano van Odido schreef:

Hoi Ebouvrie, welkom op de Community en tof dat je gebruik wil maken van Apple One! Ik zie dat je je profiel ook volledig hebt ingevuld, dus dat is helemaal mooi. Ik heb je account er meteen bij kunnen pakken en ik heb de activatie SMS zojuist opnieuw per SMS gestuurd. Laat je het me weten of je 'm nu wel hebt ontvangen en of het is gelukt met het activeren van Apple One? Mocht je nog vragen of hier hulp bij nodig hebben, laat het me dan weten. Ik ben er voor je. Ik hoor het graag van je! 😊

Ik heb de link ontvangen en hij werkt. Bedankt voor de snelle reactie..

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ebouvrie, welkom op de Community en tof dat je gebruik wil maken van Apple One! Ik zie dat je je profiel ook volledig hebt ingevuld, dus dat is helemaal mooi. Ik heb je account er meteen bij kunnen pakken en ik heb de activatie SMS zojuist opnieuw per SMS gestuurd. Laat je het me weten of je 'm nu wel hebt ontvangen en of het is gelukt met het activeren van Apple One? Mocht je nog vragen of hier hulp bij nodig hebben, laat het me dan weten. Ik ben er voor je. Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Ik heb de link ontvangen en hij werkt. Bedankt voor de snelle reactie..

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 4 februari 2025

Fijn om te lezen dat de link werkt, ​@Ebouvrie! Graag gedaan, namens mijn collega Marciano. We wensen je een fijne dag en je weet ons te vinden als we verder nog iets voor je kunnen betekenen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen