@GebruikersnaamRandomTekst we snappen heel goed wat de wettelijke regels zijn. De vraag van de klant was niet dat hij wilt weten welke persoonlijke informatie wij over hem hebben, maar of we zijn accounts kunnen verwijderen. En om dat te kunnen doen, moet ik eerst een check doen op de gegevens die bij ons bekend zijn. We kunnen van een klant wel verwachten dat ze weten welke gegevens bij ons bekend zijn en zo niet, dan kunnen ze dit terugvinden in hun Mijn Odido account (waar zij alleen toegang tot hebben). De insteek van je bericht is dus heel anders en staat niet in lijn met het onderwerp. Negativiteit is ook niet toegestaan. Feedback en kritiek is natuurlijk altijd welkom.
Neem de huisregels goed door, het '’bumpen'’ van topics is niet toegestaan. Dit is ook niet de eerste keer. We zien het meerdere malen voorbijkomen. Ik wil je vriendelijk vragen om je aan de huisregels te houden. Anders zijn we genoodzaakt je een officiële waarschuwing te geven wat kan leiden tot een verbanning op onze Community. Dat zou natuurlijk zonde zijn. We zien dat liever niet en daarom hoop ik dat je je aan de huisregels kunt houden. Zo blijft het leuk en positief voor iedereen!