Hallo @Theo Verberkt van harte welkom op onze Community! Ik heb gelijk gekeken bij het ticketnummer en ik zie dat dit geen ticket is, die behandelt wordt door onze IT-afdeling. Dit is een ticketnummer, als bewijs dat je gesproken hebt met onze collega. Laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je precies tegenaanloopt?
1. Open de “Watch app” op je iPhone..
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.
Heb je ook een screenshot van deze foutmelding voor mij? En over welke Apple Watch serie 10 beschik je? Is het een Cellular versie? Heb je het modelnummer voor mij? Dan kan ik voor je checken of deze wel geschikt is voor onze Multisim. Ik zie je reactie graag tegemoet!