Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Multisim werkt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag! 
 

Sinds afgelopen donderdag ben ik Odido Mobiel-klant. Alles is soepel verlopen, alleen krijg ik het niet voor elkaar om mijn Apple Watch Ultra 2 te koppelen voor Multisim. Mijn iPhone geeft aan dat Odido NL mobiele voorzieningen niet ondersteunt (zie afbeelding hieronder) Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen @dhrjelle, van harte welkom op onze Community! Op dit moment loopt er een klein technisch issue met onze Multisim, waardoor het niet werkt. Ik heb vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak. Het is voor nu geduldig afwachten, sorry! 

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juni 2024

Als aanvulling: ik heb de handleiding van het forum al doorlopen, maar de melding blijft hetzelfde. Ik heb nu dus een Multisim aangevraagd, maar kan deze niet activeren omdat bovenstaande nu zichtbaar is als ik de Watch-app open. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen @dhrjelle, van harte welkom op onze Community! Op dit moment loopt er een klein technisch issue met onze Multisim, waardoor het niet werkt. Ik heb vernomen dat ons IT-team dit met grote prioriteit gaat oppakken. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost, zul je telefonisch of per SMS op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak. Het is voor nu geduldig afwachten, sorry! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen