Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch gezinsconfiguratie multisim


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Apple heeft een mooie functionaliteit met Apple Gezinsconfiguratie, je kunt bijvoorbeeld een Apple Watch instellen voor een kind en voorzien van mobiele data. In Nederland ondersteunt nog geen enkele provider dit.

 

Deze functie maakt de track & trace horloges van mindere kwaliteit overbodig. Om nog maar te zwijgen over waar de data naartoe gaat. Nu is Apple ook niet heilig, maar die hebben al veel data vanwege alle andere apparaten die we gebruiken.

 

Ik ben benieuwd wat de reden is dat in mijn geval Odido dit niet ondersteund? En is het technisch of is het iets met regelgeving.

 

Ik heb dual sim met een andere provider en de multisim van Odido. Als ik dan voor mij een Apple Watch instel kan ik die niet bellen met mijn andere telefoonnummer. Er is iets hardnekkigs met die multisim.

 

Je kunt nu nog de eerste provider worden die Apple Gezinsconfiguratie voor Apple Watch ondersteunt worden.

Beste antwoord door eric

Hoi @MatthiasL ,

Op het forum worden geen voorspellingen gedeeld door moderators.  Zodra een product wordt gelanceerd of uitgebreid lees je het hier wel terug natuurlijk.  Het gezinsconfiguratie systeem van Apple is inderdaad nog niet bij Nederlandse providers verkrijgbaar. 

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8938 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2024

Hoi @MatthiasL ,

Op het forum worden geen voorspellingen gedeeld door moderators.  Zodra een product wordt gelanceerd of uitgebreid lees je het hier wel terug natuurlijk.  Het gezinsconfiguratie systeem van Apple is inderdaad nog niet bij Nederlandse providers verkrijgbaar. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 maart 2024

Hoi Eric,

Bedankt voor je reactie. Ik ben wel benieuwd waarom ze het niet ondersteunen. Ligt het aan het verdienmodel, regelgeving of is het iets technisch?

 

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8938 reacties
  • 29 maart 2024

Gewoon afspraken met Apple. Je ziet dat diensten heel verspreid over de wereld per operator worden aangezet. Dus eerst de keus van Apple wie het mag, dan de vraag wie het wil,  dit soort diensten kosten een fee aan Apple en je moet veel investeren in systemen en processen. Als het simpel en niet te duur was had vast een NL provider dit al aangezet.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen