Skip to main content
Beantwoord

Bestaand internet abonnement toevoegen aan account lukt niet op nieuw adres


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ivm nieuwbouw heb kortstondig tegelijk 2 internet abonnement gehad (oud en nieuw adres) en heb ik recent het oude abonnement gestopt. Hardware is terug

nu wil ik het nieuwe abonnement toevoegen aan MijnOdido maar dat lukt niet. Bij het koppelen (bestaand abo toevoegen) op mijn bestaande account zie ik alleen het oude adres (kan ik niet koppelen uiteraard/foutmelding) en kan ik niet het nieuwe (al 1 maand actieve) abonnement op het nieuwe adres koppelen.

 

omdat ik onder werktijd geen tijd heb om (lang) in de wacht te staan: kan Odido mijn nieuwe adres/actieve abonnement koppelen aan mijn bestaande account?

 

klantnummer is XXXXX 

[Mod edit: klantnummer verwijderd].

 

ik hoor graag, dank je.

 

mvg Peter

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Lomenaar, van harte gefeliciteerd met de nieuwe woning! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het oude abonnement inderdaad nog gekoppeld staat aan jouw Mijn Odido account. Omdat je maar één vaste aansluiting per account kan koppelen, lukt het daarom niet om het huidige abonnement toe te voegen. Ik heb daarom direct het oude abonnement voor je losgekoppeld. Het kan ongeveer een uur duren voor deze wijziging helemaal is toegepast in onze systemen. Als je hierna het nieuwe abonnement opnieuw probeert te koppelen, dan zou het gelijk goed moeten gaan! 

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1606 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2024

Hi @Lomenaar, van harte gefeliciteerd met de nieuwe woning! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het oude abonnement inderdaad nog gekoppeld staat aan jouw Mijn Odido account. Omdat je maar één vaste aansluiting per account kan koppelen, lukt het daarom niet om het huidige abonnement toe te voegen. Ik heb daarom direct het oude abonnement voor je losgekoppeld. Het kan ongeveer een uur duren voor deze wijziging helemaal is toegepast in onze systemen. Als je hierna het nieuwe abonnement opnieuw probeert te koppelen, dan zou het gelijk goed moeten gaan! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 januari 2024

Dank je.

 

nu kan ik het internet wel koppelen maar ben ik het mobiele abonnement kwijt in de Mijn omgeving.

opnieuw koppelen / toevoegen van mobiel abonnement werkt niet na invullen sms code tijdens toevoegen, kwijt een fout melding.

 

kunnen jullie checken/aanpassen zodat zowel het internet- als mobiel abonnement zichtbaar worden kunnen worden in MijnOdido? Dank je


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 11 januari 2024

@Lomenaar Super om te lezen dat het is gelukt om jouw Internet + TV abonnement te koppelen in jouw Mijn Odido omgeving. Echter is het natuurlijk de bedoeling dat jouw abonnement van Mobiel ook zichtbaar is. Ik weet zeker dat mijn collega’s @Pharwin van Odido of@Marciano van Odido van de afdeling Mobiel je hiermee verder kunnen helpen! 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Lomenaar, ik zie dat het adres van je mobiele abonnement verschilt met die van je internet + TV abonnement. In dat geval moet er een adreswijziging plaatsvinden. Stuur me hiervoor even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode die ik net per SMS naar je hebt gestuurd. Laat je me ook direct weten welk adres de juiste is? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen