Skip to main content
Beantwoord

multisim I watch 8 koppelen lukt niet


Ik ben al een aantal weken bezig om de multisim gekoppeld te krijgen aan mijn Iwatch 8.

casenummers 60506163 en 60291871

Als ik via de watch wil configureren dan kom ik op de pagina van Tmobile thuis. Klantenservice heeft al een aantal keer een multisim voor me klaar gezet maar het installeren op de watch lukt dus niet. Graag een oplossing.

 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Nancy3008 

Ik zie inderdaad dat er 2 cases lopen. Ik zie dat ze voor de laatste wat meer informatie nodig hadden en dus heb ik je case opnieuw doorgezet naar onze technische afdeling. Ik verwacht dat je binnen enkele dagen een terugkoppeling krijgt. Excuses voor het ongemak! 

Bekijk origineel

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2022

Hi @Nancy3008 

Ik zie inderdaad dat er 2 cases lopen. Ik zie dat ze voor de laatste wat meer informatie nodig hadden en dus heb ik je case opnieuw doorgezet naar onze technische afdeling. Ik verwacht dat je binnen enkele dagen een terugkoppeling krijgt. Excuses voor het ongemak! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 november 2022

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al drie in de winkel geweest. Ik moet het maar proberen? Speciaal van tele2 overgestapt naar T-mobile om mijn iWatch te gebruiken. Er wordt gezegd dat dit mogelijk was. Niet dus?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen