Hallo @Boopdroop
Voor meer informatie over de voorwaarden van een betalingsregeling zie deze pagina en kijk dan bij ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?
https://www.t-mobile.nl/betalen
Heb je ook de blokkades in je My T-Mobile account bekeken?
Waqqas schreef:
Hallo @Boopdroop
Voor meer informatie over de voorwaarden van een betalingsregeling zie deze pagina en kijk dan bij ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?
https://www.t-mobile.nl/betalen
Heb je ook de blokkades in je My T-Mobile account bekeken?
Hoi ik heb bij de blokkades gekeken maar allees staat niet geblokkeerd, ik heb ook een uurtje geleden nog een betaling gedaan via Playstore, en nu na dat the betallingsregeling is ingegaan kan ik het niet meer.
@Boopdroop
Mocht de info op die pagina waar ik naar verwees niet volledig zijn dan zul je dat hier wel lezen.
Het limiet voor betalen via je factuur is 300 euro per kalendermaand en 50 euro per aankoop, heb je dat misschien niet overschreden?
@Waqqas Ik heb deze maand maar 1 euro in aankopen gedaan en dat was die van 30 minuten geleden, op de factuur staat wel iets van 200 euro in aankopen. Maar heb altijd aankopen van onder the 50 euro gedaan dus ik snap eigenlijk niet waarom het geblokkeerd is, bij de vorige betaalings regeling hadden ze het ook geblokeerd. Ik heb ook op de pagina gekeken maar daar staat niks in over her blokkeren van in-app aankopen.
Bij een betaling regeling worden blokkades toegepast zodat het uitstaande bedrag niet kan oplopen door buiten de bundel kosten. Naast 0900 en premium sms diensten zijn Apple en Google store ook zaken waardoor de rekening oploopt en dat was nu precies iets wat de klant niet kon betalen.
eric schreef:
Bij een betaling regeling worden blokkades toegepast zodat het uitstaande bedrag niet kan oplopen door buiten de bundel kosten. Naast 0900 en premium sms diensten zijn Apple en Google store ook zaken waardoor de rekening oploopt en dat was nu precies iets wat de klant niet kon betalen.
Ik heb een paar dagen geleden met T-mobile hier over gesproken zij zeiden dat in-app aankopen niet bij de blokkades zaten.
@Boopdroop Goedemorgen, Mij lijkt het duidelijk dat je eerst je rekeningen moet betalen voor dat je weer aankopen kan gaan doen via diezelfde rekening.
Je kan volgens mij ook van die betaalkaarten met een tegoed kopen om spelletjes enz. Te betalen.
Misschien is dat een optie voor je?
Fijn weekend.