Skip to main content
Beantwoord

Betalings regeling In app aankopen


Als ik een betalings regeling heb lopen worden mijn in app aankopen dan geblokeerd? Ik had het een paar dagen geleden gevraagd aan T-mobile en zij zeggen dat het niet geblokkeerd wordt, well als er spraken is van fraude, maar ik heb alles optijd betaald en toch hebben ze her geblokkeerd

Beste antwoord door eric

Bij een betaling regeling worden blokkades toegepast zodat het uitstaande bedrag niet kan oplopen door buiten de bundel kosten. Naast 0900 en premium sms diensten zijn Apple en Google store ook zaken waardoor de rekening oploopt en dat was nu precies iets wat de klant niet kon betalen.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22657 reacties
  • 3 maart 2022

Hallo @Boopdroop 

Voor meer informatie over de voorwaarden van een betalingsregeling zie deze pagina en kijk dan bij ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?

https://www.t-mobile.nl/betalen

Heb je ook de blokkades in je My T-Mobile account bekeken?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 3 maart 2022
Waqqas schreef:

Hallo @Boopdroop 

Voor meer informatie over de voorwaarden van een betalingsregeling zie deze pagina en kijk dan bij ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?

https://www.t-mobile.nl/betalen

Heb je ook de blokkades in je My T-Mobile account bekeken?

Hoi ik heb bij de blokkades gekeken maar allees staat niet geblokkeerd, ik heb ook een uurtje geleden nog een betaling gedaan via Playstore, en nu na dat the betallingsregeling is ingegaan kan ik het niet meer.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22657 reacties
  • 3 maart 2022

@Boopdroop 

Mocht de info op die pagina waar ik naar verwees niet volledig zijn dan zul je dat hier wel lezen.

Het limiet voor betalen via je factuur is 300 euro per kalendermaand en 50 euro per aankoop, heb je dat misschien niet overschreden?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 3 maart 2022

@Waqqas Ik heb deze maand maar 1 euro in aankopen gedaan en dat was die van 30 minuten geleden, op de factuur staat wel iets van 200 euro in aankopen. Maar heb altijd aankopen van onder the 50 euro gedaan dus ik snap eigenlijk niet waarom het geblokkeerd is, bij de vorige betaalings regeling hadden ze het ook geblokeerd. Ik heb ook op de pagina gekeken maar daar staat niks in over her blokkeren van in-app aankopen.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9914 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2022

Bij een betaling regeling worden blokkades toegepast zodat het uitstaande bedrag niet kan oplopen door buiten de bundel kosten. Naast 0900 en premium sms diensten zijn Apple en Google store ook zaken waardoor de rekening oploopt en dat was nu precies iets wat de klant niet kon betalen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 4 maart 2022
eric schreef:

Bij een betaling regeling worden blokkades toegepast zodat het uitstaande bedrag niet kan oplopen door buiten de bundel kosten. Naast 0900 en premium sms diensten zijn Apple en Google store ook zaken waardoor de rekening oploopt en dat was nu precies iets wat de klant niet kon betalen.

Ik heb een paar dagen geleden met T-mobile hier over gesproken zij zeiden dat in-app aankopen niet bij de blokkades zaten.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8320 reacties
  • 4 maart 2022

@Boopdroop Goedemorgen, Mij lijkt het duidelijk dat je eerst je rekeningen moet betalen voor dat je weer aankopen kan gaan doen via diezelfde rekening.

Je kan volgens mij ook van die betaalkaarten met een tegoed kopen om spelletjes enz. Te betalen.

Misschien is dat een optie voor je?

Fijn weekend. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen