Skip to main content
Beantwoord

compensatie sms kosten Eurovisie Songfestival


Beste Tmobile,

Afgelopen zaterdag hebben we met 3 telefoons in ons huishouden gestemd voor het Songfestival.

Per telefoonnummer het maximaal aantal sms'jes verzonden, van al deze sms'jes zijn er per telefoon max. 2 daadwerkelijk aangekomen. Wij hebben gestemd binnen de tijd.

Graag zien we deze kosten op onze factuur verminderd, gezien deze niet door een technisch probleem waar dan ook, niet tijdig zijn verwerkt.

Ik verneem graag van jullie.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Angeliki 

Je kan deze week een sms verwachten met meer informatie hierover. 

Bekijk origineel

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8088 reacties
  • 25 mei 2021

Beste @Angeliki welkom in de community van TMobile.

Heb je genoten van het festival?

Ik denk dat je teleurgesteld zal zijn als je Dit leest.

Uiteraard ga ik erniet niet over als medeklant maar ik wil je vast waarschuwen. T-Mobile doet nog wel nader onderzoek volgens RTL nieuws

Het is al jaren een puinhoop met dat sms stemmen.

Groetjes! 

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 mei 2021

Beste CrisTien,

Dank voor je bericht. Het songfestival was leuk vooral genoten van Stefania! Het Griekse meisje uit Utrecht waar al onze stemmen voor waren.

Ik ben van mening dat iedereen die tijdig heeft gestemd, en waarvan de stem niet tijdig is verwerkt gecompenseerd moet worden. Waarschijnlijk denken meer medeklanten er zo over.

De "gewone" burger moet altijd zn portemonnee trekken, en de grote bedrijven en organisaties verdienen hieraan.

Ik ben best bereid te betalen voor kosten die ik gemaakt heb, maar niet als het buiten mijn schuld om niet tijdig wordt verwerkt.3 abonnementen in 1 huishouden is toch 25 a 30 euro extra kosten...beetje jammer dat de stemmen niet zijn meegenomen, anders zeker bereidt dit te betalen!


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 25 mei 2021

Sms kon gewoon verstuurd worden. De t-mobile dienst werkte dus gewoon.

Het versturen van een sms wordt altijd berekend. Ook al kan de sms niet bij de afzender worden bezorgd, b.v. omdat de telefoon voor langere tijd uitstaat.

In dit geval is de sms wel door cm.com verwerkt, maar pas nadat de uitzending afgelopen was. De extra hoge kosten worden pas bij het ontvangen van de bevestiging door CM.com in rekening gebracht. Ik neem aan dat die niet berekend zijn.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 mei 2021

Beste Eric,

De kosten zijn wel berekend extra kosten 9.45 euro bij mijn eigen abonnement. De andere abonnementenzal ik moeten checken, maar zal ook ongeveer op dat bedrag liggen.

De vraag is, wie gaat dit compenseren?


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8088 reacties
  • 25 mei 2021

@Angeliki Gelukkig is De Utrechtse Stefania Liberakakis op een hele mooie plaats geëindigd heb ik gehoord. 10de toch? Ik heb niet gekeken maar ben wel trots op mijn stadsgenote 👍🏻🎉

Laten we afwachten of de moderators iets meer kunnen vertellen of en wat er eventueel  is mis gegaan.

Het kan ook zijn dat het onderzoek nog in volle gang is ook omdat ze bij de KPN en Ziggo dezelfde klachten hadden.

MVG.Cristien
 

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 26 mei 2021
Angeliki schreef:

Beste Eric,

De kosten zijn wel berekend extra kosten 9.45 euro bij mijn eigen abonnement. De andere abonnementenzal ik moeten checken, maar zal ook ongeveer op dat bedrag liggen.

De vraag is, wie gaat dit compenseren?

Dan heb jij een bevestiging sms gehad dat je stem is aangekomen. Jij hebt dus mede het eindresultaat bepaald. Dat geld is terecht gekomen bij de nummer houder, Eurovisie songfestival. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 mei 2021

Beste Eric,

De berichten zijn aangekomen maar niet binnen de tijd en daardoor heb ik het eindresultaat helemaal niet mede bepaald. De voting was al gesloten terwijl ik gewoon binnen de tijd heb gereageerd, dat is toch het hele punt waarom ik deze topic ben gestart. 

Ik betaal ergens voor maar het is niet tijdig verwerkt, terwijl ik wel tijdig heb gezorgd dat het bericht verstuurd was. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 2 juni 2021

Hi @Angeliki 

Je kan deze week een sms verwachten met meer informatie hierover. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen