Skip to main content
Beantwoord

Tablet Bestelling

Hallo, ik heb maandag bestelling 231928587 geplaatst. Op de website stond dat het apparaat binnen 1-2 dagen zou worden geleverd, helaas heb ik nog steeds geen sms ontvangen. Ik kan de status niet online controleren omdat de het in een winkel zal opgehaald worden, is het mogelijk om te bevestigen wat de voortgang van de bestelling op dit moment is? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Kalla, van harte welkom op de Community en tof dat je voor ons hebt gekozen voor je nieuwe tablet! Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega's je op dinsdag 1 april een sms hebben gestuurd dat je bestelling voor je klaarligt om opgehaald te worden. Wat apart dat je de sms niet hebt ontvangen. Maar goed nieuws in ieder geval, je kan 'm vandaag dus al ophalen. Laat je het ons weten als je dit hebt gedaan? Ik blijf graag op de hoogte en ik wens je er alvast heel veel plezier mee.

Mocht je nog andere vragen hebben, zet dan je 06-nummer, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel ter verificatie. Dan kan ik je straks sneller verder helpen! đŸ˜„

Bekijk origineel

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 3 april 2025

Je zou de winkel even kunnen bellen of ze per ongeluk vergeten zijn die sms te versturen.  Dat gebeurt namelijk handmatig. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Kalla, van harte welkom op de Community en tof dat je voor ons hebt gekozen voor je nieuwe tablet! Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega's je op dinsdag 1 april een sms hebben gestuurd dat je bestelling voor je klaarligt om opgehaald te worden. Wat apart dat je de sms niet hebt ontvangen. Maar goed nieuws in ieder geval, je kan 'm vandaag dus al ophalen. Laat je het ons weten als je dit hebt gedaan? Ik blijf graag op de hoogte en ik wens je er alvast heel veel plezier mee.

Mocht je nog andere vragen hebben, zet dan je 06-nummer, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel ter verificatie. Dan kan ik je straks sneller verder helpen! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen