Skip to main content
Beantwoord

Bestelling annuleren

• 16 januari 2025
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Hoi, ik wil mijn bestelling met bestelnummer 227598973 annuleren. Kunnen jullie mij helpen?

Groet,

Sanne

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@sanneluiten, van harte welkom op onze Community! Jammer om te lezen dat je je bestelling wilt annuleren, wat is de reden dat je deze wilt annuleren? Ik help je sowieso hier graag bij verder. Ik heb je bestelling gelijk erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor een Apple iPhone 16 128GB in het wit, goede keus! Deze is sinds gister in het afleverproces van onze koerier AMP. Ik kan de bestelling dus niet meer annuleren, sorry! Heb je al een e-mail van hen ontvangen om een bezorgafspraak te maken? Als je geen afspraak maakt, wordt de order vanzelf binnen 7 dagen geannuleerd. Of je kunt een bezorgafspraak maken en de bestelling aan de deur weigeren, zodat de bestelling ook wordt geannuleerd. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4235 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hoi ​@sanneluiten, van harte welkom op onze Community! Jammer om te lezen dat je je bestelling wilt annuleren, wat is de reden dat je deze wilt annuleren? Ik help je sowieso hier graag bij verder. Ik heb je bestelling gelijk erbij gepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor een Apple iPhone 16 128GB in het wit, goede keus! Deze is sinds gister in het afleverproces van onze koerier AMP. Ik kan de bestelling dus niet meer annuleren, sorry! Heb je al een e-mail van hen ontvangen om een bezorgafspraak te maken? Als je geen afspraak maakt, wordt de order vanzelf binnen 7 dagen geannuleerd. Of je kunt een bezorgafspraak maken en de bestelling aan de deur weigeren, zodat de bestelling ook wordt geannuleerd. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen