Skip to main content
Beantwoord

Bestelling iPhone 16 Pro Max

• 4 december 2024
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag, ik heb mijn iPhone 16 pro Max zaterdag 30.11 besteld, ophalen in de winkel - snelste way. Direct ophalen ,direct leverbaar. Vandaag is 4.12 en steeds geen bericht, beetje niet netjes. Wanneer dan kan ik mijn bestelling ophalen? Ik lees overal dat deze wel direct leverbaar is, wanneer dan??

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@W.Koszorz 

Het kan enkele werkdagen duren voordat je je bestelling kan ophalen in de winkel mits op voorraad. Wacht het de komende dagen nog even af.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21666 reacties
  • Antwoord
  • 4 december 2024

Hallo ​@W.Koszorz 

Het kan enkele werkdagen duren voordat je je bestelling kan ophalen in de winkel mits op voorraad. Wacht het de komende dagen nog even af.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 december 2024

Kan iemand dan checken hoe is met mijn bestelling?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi W, zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? En stuur me ook direct je ordernummer. Dan kijk ik graag met je mee! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 december 2024

Hoi na deze bericht heb ik eindelijk reactie , ik kan mijn telefoon vanaf nu ophalen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Superfijn dat je bericht hebt gehad en ik wens je heel veel plezier met je nieuwe iPhone 16 Pro Max! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen