Skip to main content
Beantwoord

Betaling lukt niet - bestelling

  • 17 september 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • is net lid geworden

Het betalen bij mijn bestelling lukt niet ‘Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.‘

 

Jullie geven telefonisch aan dat betalen bij de koerier kan, maar op dit forum wordt er gezegd dat de bestelling geannuleerd moet worden? 
 

graag hoor ik wat waarheid is? 
 

order: 220090411

 

Beste antwoord door Sam van Odido

Goedemorgen @Efj, leuk dat je bij ons verlengd hebt met een nieuw toestel! Uiteraard heb ik de bestelling meteen voor je bekeken, maar zie ik dat je deze inmiddels hebt laten annuleren. Toch geef ik je graag wat meer duidelijkheid over het betalen van het eenmalige bedrag. Bij verlengingen wordt de bestelling via PostNL bezorgd, omdat we in dat geval je bankpas en identiteit niet meer hoeven te controleren. Je bent namelijk al een bestaande klant van ons. Bij PostNL is het niet mogelijk om aan de deur te betalen en dus dien je het eenmalige bedrag via de betaallink aan ons te voldoen. Mijn excuses daarom dat de informatie die je in eerste instantie gekregen hebt niet klopte. 

Natuurlijk zouden we het nog steeds leuk vinden als je nog een tijdje bij ons blijft! Mocht je het fijn vinden dat een collega van mij met je meekijkt naar alle mogelijkheden, neem dan gerust contact op met onze verkoopafdeling via telefoonnummer 0800 0092. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben!

Bekijk origineel

1 reactie

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2024

Goedemorgen @Efj, leuk dat je bij ons verlengd hebt met een nieuw toestel! Uiteraard heb ik de bestelling meteen voor je bekeken, maar zie ik dat je deze inmiddels hebt laten annuleren. Toch geef ik je graag wat meer duidelijkheid over het betalen van het eenmalige bedrag. Bij verlengingen wordt de bestelling via PostNL bezorgd, omdat we in dat geval je bankpas en identiteit niet meer hoeven te controleren. Je bent namelijk al een bestaande klant van ons. Bij PostNL is het niet mogelijk om aan de deur te betalen en dus dien je het eenmalige bedrag via de betaallink aan ons te voldoen. Mijn excuses daarom dat de informatie die je in eerste instantie gekregen hebt niet klopte. 

Natuurlijk zouden we het nog steeds leuk vinden als je nog een tijdje bij ons blijft! Mocht je het fijn vinden dat een collega van mij met je meekijkt naar alle mogelijkheden, neem dan gerust contact op met onze verkoopafdeling via telefoonnummer 0800 0092. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen