Hallo, ik heb de eerste telefoon besteld bij Odido, eerste dag tot het wachten van bezorging ging goed maar door een fout van een medewerker bij Odido (zei de bezorger)was het informatie van mijn bewijs niet goed ingevuld met AMP dus ik kon my telefoon niet krijgen. Kom te horen dat er “niks gedaan kunnen worden” met mijn telefoon dus ik had het opnieuw moeten bestellen om het dit keer op te kunnen halen en nu heb ik geen bevestiging van het bestelling. Ik heb de tweede telefoon op Zaterdag besteld en heb tot nu geen bevestiging ontvangen en ik vraag me af als de telefoon überhaupt besteld was. Ik heb door jullie site gekeken dat het maximaal 2 dagen duurt om een bevestiging te krijgen en het is nu al 2 dagen en heb niks ontvangen.
Bevestigen van bestelling
Beste antwoord door Helen m
Hallo
De andere order heeft dit odernummer: 214329244, daarbij zie ik dat je precies hetzelfde hebt besteld en ook hetzelfde hebt aanbetaald. Ik heb goed en slecht nieuws voor je. Het goede nieuws is dat je toestel klaarligt in de winkel om op te halen en je ook al een SMS van onze winkel hebt ontvangen! Het slechte nieuws is dat er iets niet goed is gegaan met deze order en dat het een nieuw abonnement i.p.v. een verlenging is. De andere order was namelijk wel een verlenging. Ik zie dat je huidige nummer nog in contract zit tot en met 19-6-2024. Als je het toestel van je nieuwe order ophaalt, zal deze gelijk van start gaan en dus niet wanneer je huidige abonnemement is verlopen. Ook zie ik dat er geen Nummerbehoud is aangevraagd voor dit abonnement. Ik raad je aan om alsnog Nummerbehoud aan te vragen via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/overstappen/nummerbehoud, zodat je nummer van je oude abonnement overgezet kan worden op je nieuwe abonnement. Kies dan voor de optie per direct, dan zal je nummer binnen 3 werkdagen worden omgezet naar je nieuwe abonnement. Omdat je nog in contract zit, zal er wel een kleine afkoopsom in rekening worden gebracht, deze kosten kan ik natuurlijk voor je crediteren, omdat jij hier niks aan kan doen. Als je het toestel nog niet hebt opgehaald, kan ik de order nog voor je annuleren, zodat je alsnog je huidige abonnement kunt verlengen. Als je het toestel al hebt opgehaald, kun je dus het beste Nummerbehoud aanvragen!
Ik hoop je zo voldoende duidelijkheid te hebben gegeven. Als je nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten! 😄
Hallo Pharwin,
Ten eerste, bedankt voor het reageren van mijn vraag en ook nog voor het duidelijkheid van de situatie want ik was helemaal in de war. Ik heb de telefoon al opgehaald en ook gevraagd voor een nummerbehoud en het gaat op 7 juni pas in.
Voor het afkoopsom is het wel een jammer maar de mogelijkheid om krediet voor het bedrag te ontvangen, wordt zeer op prijs gesteld. Nogmaals bedankt. Het service van het medewerkers van Odido toen ik had mijn telefoon opgehaald was ook heel erg behulpzaam want ze hadden alles voor mij een beetje goed geregeld!
Ik wens u nog een fijne dag nog verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.