Skip to main content
Beantwoord

betrouwbaarheid odido en levering S23


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben al lang tijd vaste klant van tmobile en nu dus van odido. Een week geleden heb ik mijn abonnement verlengd en de eenmalige kosten betaald, betreft nieuw toestel s23 256GB zwart, direct leverbaar. Ik heb 3 keer met de klantenservice gebeld, steeds weer het antwoord dat binnen 2 dagen geleverd wordt. Voor mij is verlenging en nieuw toestel alleen interessant bij snelle levering. Het toestel met abonnement is bij andere providers binnen 24 leverbaar.

Heet odido leveringsproblemen? Is er leveringsprobleem met S23? Waar kan ik betrouwbare informatie krijgen? Wanneer wordt toestel nou echt geleverd?
Zo nodig annuleer ik bestelling en ga ik naar een andere provider.

Gr. Peter

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Padri 

Je kan op deze pagina de bestelstatus van je bestelling terugvinden. Je ontvangt een bericht van PostNL om een bezorgafspraak te maken. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • 24 oktober 2023

Staat je bestelling al volledig genoteerd in je my-odido omgeving? Het is wel eens voorgekomen dat een bestelling bleef hangen namelijk. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2023
  • Ja bestelling staat in mijn odido. Status is telefoon niet gekoppeld aan bestelling

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 24 oktober 2023

Hi @Padri 

Je kan op deze pagina de bestelstatus van je bestelling terugvinden. Je ontvangt een bericht van PostNL om een bezorgafspraak te maken. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen