Skip to main content

Bestellingen annuleren


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi Odido!

Via de telefonische klantenservice zijn inmiddels 2 bestellingen geplaatst en als het goed is ook geannuleerd. Ik heb van allebei wel de bestel-bevestiging, maar niet de bevestiging van het annuleren. 

Kunnen jullie voor me controleren of beide bestellingen daadwerkelijk zijn geannuleerd? Het gaat om:

202247005
202443610

Reden van annuleren: ik heb de eerste bestelling geplaatst binnen de actietermijn voor de gratis Pixel Buds Pro bij bestellen van de Google Pixel 8. Die bestelling is blijven hangen. Maandag (ook nog binnen termijn) gebeld, maar na 20 minuten in de wacht de moed opgegeven. Dinsdag (dag na actietermijn) gebeld, terug laten bellen, eerste bestelling geannuleerd en nieuwe bestelling geplaatst.

In plaats van de oordopjes (waarde €220) kreeg ik 2 maandtermijnen als compensatie (€80). Daar ga ik niet mee akkoord, dus dan maar annuleren en wachten op een volgende aanbieding.

Overigens: jullie maakten mooi radioreclame met β€œdan krijg je oordopjes van onsβ€œ. Als dat inderdaad zo zou zijn, was het geen probleem geweest om me alsnog die oordopjes cadeau te doen. Je krijgt die oordopjes niet van Odido, maar van Google en daarom kunnen jullie niet onder de actietermijn uit. Beetje misleidend.

Anyway, alvast bedankt voor het annuleren en bevestigen!

Maarten

Uitgelichte reactie

23 oktober 2023

Hoi Maarten, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken en beide bestellingen zijn inderdaad geannuleerd. Niet leuk dat je 1e bestelling bleef hangen, ik snap dat je graag gebruik had gemaakt van de Pixel Watch 2 actie. De Pixel Buds Pro horen bij de Google Pixel 8, dus ik snap dat je deze met de 8 Pro niet kon krijgen. Wel fijn dat mijn collega's je een compensatie hebben aangeboden, maar ik snap volkomen dat je dit niet wilde en liever wacht op een volgende aanbieding. Ik hoop dat er snel een hele mooie aanbieding komt! πŸ˜„

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Maarten, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken en beide bestellingen zijn inderdaad geannuleerd. Niet leuk dat je 1e bestelling bleef hangen, ik snap dat je graag gebruik had gemaakt van de Pixel Watch 2 actie. De Pixel Buds Pro horen bij de Google Pixel 8, dus ik snap dat je deze met de 8 Pro niet kon krijgen. Wel fijn dat mijn collega's je een compensatie hebben aangeboden, maar ik snap volkomen dat je dit niet wilde en liever wacht op een volgende aanbieding. Ik hoop dat er snel een hele mooie aanbieding komt! πŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 oktober 2023

 

Marciano van Odido schreef:

Hoi Maarten, welkom op de Community! Ik heb direct voor je gekeken en beide bestellingen zijn inderdaad geannuleerd. Niet leuk dat je 1e bestelling bleef hangen, ik snap dat je graag gebruik had gemaakt van de Pixel Watch 2 actie. De Pixel Buds Pro horen bij de Google Pixel 8, dus ik snap dat je deze met de 8 Pro niet kon krijgen. Wel fijn dat mijn collega's je een compensatie hebben aangeboden, maar ik snap volkomen dat je dit niet wilde en liever wacht op een volgende aanbieding. Ik hoop dat er snel een hele mooie aanbieding komt! πŸ˜„

 

Hey Marciano, bedankt voor het checken en de bevestiging!

Overigens heb ik het niet over de Watch, die hoef ik niet. Het ging mij juist om de Pixel Buds oordopjes die bij de Pixel 8 telefoon zouden komen, ik heb geen Pixel 8 Pro besteld.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen