Skip to main content
Beantwoord

Telefoon gestolen en kan niet meer inloggen

• 8 juli 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Dag,

Zondag is mijn telefoon gestolen in Italie en heb ik dus geen toegang meer tot de SMSjes om in te loggen op mijn Odido account. Ook is het niet mogelijk om op de knop te drukken om via een andere manier in te loggen. Hoe kan ik nu bij mijn account en mijn oude SIM kaart blokkeren?

Ook vraag ik mij af wat de snelste oplossing is om weer te kunnen bellen, internetten en SMSjes te kunnen ontvangen? Is het mogelijk om z.s.m. mijn SIM kaart als eSIM te installeren op een ander apparaat?

Groeten, Joost

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@JoostR02, van harte welkom op onze community! Oei, wat zonde dat je toestel is gestolen. Ik hoop dat dit niet je vakantie heeft verpest! Ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen, zodat je je simkaart zo snel mogelijk kunt blokkeren en ook een nieuwe kunt bestellen. Laten we samen naar een oplossing kijken! De snelste manier is om langs te gaan in 1 van onze winkels met een geldig legitimatiebewijs. Mijn collega's kunnen dan meteen je huidige simkaart blokkeren, een nieuwe koppelen en ook activeren. Op deze manier ben je het snelst weer bereikbaar. 

Ik zie dat je je profielgegevens hebt ingevuld, waarvoor dank! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zag dat je oude simkaart al was geblokkeerd, wel zo fijn. Ook zie ik dat er inmiddels een nieuwe eSIM is gekoppeld en geactiveerd. Kan dat kloppen? Werkt alles inmiddels weer naar behoren en ben je bereikbaar? 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@JoostR02, van harte welkom op onze community! Oei, wat zonde dat je toestel is gestolen. Ik hoop dat dit niet je vakantie heeft verpest! Ik snap heel goed dat je wilt kunnen inloggen, zodat je je simkaart zo snel mogelijk kunt blokkeren en ook een nieuwe kunt bestellen. Laten we samen naar een oplossing kijken! De snelste manier is om langs te gaan in 1 van onze winkels met een geldig legitimatiebewijs. Mijn collega's kunnen dan meteen je huidige simkaart blokkeren, een nieuwe koppelen en ook activeren. Op deze manier ben je het snelst weer bereikbaar. 

Ik zie dat je je profielgegevens hebt ingevuld, waarvoor dank! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zag dat je oude simkaart al was geblokkeerd, wel zo fijn. Ook zie ik dat er inmiddels een nieuwe eSIM is gekoppeld en geactiveerd. Kan dat kloppen? Werkt alles inmiddels weer naar behoren en ben je bereikbaar? 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen