Goededag,
Online abonnement verlengd en stond duidelijk bij dat je er een watch 7 bij kreeg. Dit bij ophalen nogmaals in de winkel gevraagd bij ophalen en hier werd ook gezegd dat het zo was( tevens stond het ook in de winkel bij de telefoon) Heb hem nu aangemeld bij samsung en die heeft hem geweigerd en als ik op de lijst staat mijn ean code en telefoon code er niet op de lijst bij.
Beantwoord
Galaxy Watch 7 promo afwijzing
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Reikesh, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Galaxy Watch 7 actie en ik help je hier graag bij. Zet je je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Stuur me ook meteen je ordernummer, dan pak ik deze er ook gelijk bij. Wat heeft Samsung precies naar je gecommuniceerd? Heb je hier een screenshot van? Mocht ik het door moeten zetten naar de juiste collega dan vraagt hij hier altijd naar. Ik hoor het graag van je en dan moet het helemaal goedkomen! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.