Skip to main content
Beantwoord

SIM kaart activeren

• 9 januari 2025
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een nieuwe simkaart nadat mijn oude telefoon gestolen is. Maar deze wordt maar niet geactiveerd. Via iDIN elke keer de melding dat het gelukt is. Maar de simkaart is nog steeds niet aan mijn nummer gekoppeld, ook in de odido app niet.

Beste antwoord door Teunvw

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Teunvw, ik zie je eerdere bericht vermeld staan, maar deze is gemarkeerd als spam. Dit komt omdat er te veel privégegevens in het bericht stonden. Het is niet handig om privégegevens openbaar te zetten, ik heb ze voor nu vermeld in je profiel. Ik zie dat het momenteel niet van afstand lukt om de nieuwe simkaart te activeren. Dit heeft te maken met veiligheidsredenen, omdat je op korte termijn je adres hebt gewijzigd. Het systeem laat dit momenteel niet toe, sorry. 

Wat je nu het beste kunt doen, is langsgaan in één van onze winkels met je vader en met een geldig legitimatiebewijs (het abonnement staat op zijn naam). Mijn collega's kunnen dan direct de nieuwe simkaart koppelen en activeren! 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Beste Pharwin, mijn vader Aart is al in contact met u via een ander topic. Ik laat hem het verder afhandelen.

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Teunvw, welkom op onze Community! Niet zo fijn dat je toestel is gestolen, hopelijk kan deze alsnog worden gevonden mits je aangifte hebt gedaan. Is je huidige simkaart ook al geblokkerd? Wel zo handig. Dit kan via je Mijn Odido account. Ik kijk graag met je mee hoe het zit met je huidige simkaart en ook de activatie van je nieuwe simkaart. Echter, zie ik dat de adresgegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je je volledige naam, de juiste postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 13 januari 2025

Komt mijn eerdere reactie door de goedskeuring heen? Of is hier iets misgegaan?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Teunvw, ik zie je eerdere bericht vermeld staan, maar deze is gemarkeerd als spam. Dit komt omdat er te veel privégegevens in het bericht stonden. Het is niet handig om privégegevens openbaar te zetten, ik heb ze voor nu vermeld in je profiel. Ik zie dat het momenteel niet van afstand lukt om de nieuwe simkaart te activeren. Dit heeft te maken met veiligheidsredenen, omdat je op korte termijn je adres hebt gewijzigd. Het systeem laat dit momenteel niet toe, sorry. 

Wat je nu het beste kunt doen, is langsgaan in één van onze winkels met je vader en met een geldig legitimatiebewijs (het abonnement staat op zijn naam). Mijn collega's kunnen dan direct de nieuwe simkaart koppelen en activeren! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Beste Pharwin, mijn vader Aart is al in contact met u via een ander topic. Ik laat hem het verder afhandelen.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Teunvw, dat is helemaal goed! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen