Hoi Wilfred, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik heb de case er meteen bijgepakt en ik zie al waarom er nog geen reactie op is gekomen. De mail/case stond in een inactieve bak. Sorry voor dit ongemak en bedankt voor het hier doorgeven. Ik heb het namelijk meteen doorgezet naar de juiste collega's en zij zullen ervoor zorgen dat deze berichten voortaan in de juiste nieuwe map terechtkomen. Mijn collega heeft me gevraagd jouw bericht direct op te pakken, dus dat doe ik graag. Ik las dat je problemen hebt met je Samsung toestel en dat deze soms lastig verbinding maakt met het netwerk. We kunnen het Samsung toestel dat je nu in gebruik hebt niet omruilen voor een iPhone toestel.
Ik wil je daarnaast ook graag helpen aan een betere verbinding. Vul je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in? Dan kijk ik graag met je mee. We kunnen dan wat stappen doorlopen om je verbinding te verbeteren en ik zet waar nodig een case door naar de netwerkspecialisten! 😊